شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تشکر رسمی مسئولین و دانشجویان دانشگاه دیلمان از شهردار لاهیجان برای احداث سنگ‌فرش ورودی میدان ابریشم + تصویر نامه
    09 شهریور 1398 - 13:07
    شناسه : 158377
    0

    اختصاصی | دکتر میرمنصور ضیابری سرپرست موسسه آموزش عالی دیلمان طی نامه‌ای رسمی از شهردار لاهیجان برای احداث سنگ‌فرش ورودی میدان ابریشم تقدیر کرد.

    پ
    پ

    فرش ورودی میدان ابریشم لاهیجان از مسیر آستانه 2 - تشکر رسمی مسئولین و دانشجویان دانشگاه دیلمان از شهردار لاهیجان برای احداث سنگ‌فرش ورودی میدان ابریشم + تصویر نامه - ابریشم لاهیجان

    به گزارش «بامردم»، در این نامه آمده است:

    شهردار محترم شهرستان لاهیجان
    برادر بزرگوار مسعود کاظمی
    با سلام و احترام

    بدین‌وسیله مراتب تقدیر و تشکر این‌جانب، اساتید، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان موسسه آموزش عالی دیلمان لاهیجان را از حضرت‌عالی بابت احداث سنگ‌فرش در ورودی میدان ابریشم لاهیجان که نشان‌دهنده توجه هوشمندانه جنابعالی به امر حفظ امنیت و سلامت دانشجویان و مراجعه‌کنندگان به این موسسه می‌باشد، اعلام می‌داریم و امیدواریم در آینده نیز در موارد مشابه حمایت‌های خود را از این موسسه دریغ نفرمایید. در پایان توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند منان در انجام مسئولیت‌های خطیری که برعهده‌گرفته آرزومندیم.

    دکتر میرمنصور ضیابری
    سرپرست موسسه آموزش عالی دیلمان

    مسئولین و دانشجویان دانشگاه دیلمان از شهردار لاهیجان برای احداث سنگ‌فرش ورودی میدان ابریشم - تشکر رسمی مسئولین و دانشجویان دانشگاه دیلمان از شهردار لاهیجان برای احداث سنگ‌فرش ورودی میدان ابریشم + تصویر نامه - ابریشم لاهیجان

    ماجرای اعتراض یک عضو شورای شهر به سنگ‌فرش ورودی میدان ابریشم

    به گزارش لاهیجان، چندی پیش حجت طیران عضو شورای شهر لاهیجان با انتشار نامه ای (بدون تاریخ) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، اعلام کرد که در مورد سنگفرش میدان ابریشم و هزینه هایی که این سنگفرش بر مردم، مسافران و شهرداری تحمیل کرده است معترض است و از ریاست شورای شهر لاهیجان خواسته تا این مورد را پیگیری کند!

    البته حجت طیران در زمان راه اندازی و احداث پروژه ی سنگ فرش میدان ابریشم، به عنوان نائب رئیس شورای شهر اختیارات قانونی زیادی داشتند که اگر در آن زمان(اواسط اردیبهشت سال جاری) هم نظر امروز خود را داشت، می توانست مانع اجرای این پروژه شود و یا حتی در رسانه ها اعلام مخالفت کند و دلایل منطقی خود را در این باره بیان کند!

    آیا انتقادات یک جریان خاص از پروژه سنگ فرش میدان ابریشم را می توان شروع پروژه فشار بر هیات رئیسه جدید شورای شهر و شهردار لاهیجان دانست؟

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.