جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتخابات امسال صددرصد الکترونیکی برگزار می‌شود
    11 شهریور 1398 - 12:22
    شناسه : 158504
    0

    وزیر کشور گفت: با هماهنگی‌های لازم و احراز هویت‌های صورت گرفته، امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت صددرصد الکترونیکی برگزار می‌شود.

    پ
    پ

    امســال صددرصد الکترونیکی برگزار می‌شود - انتخابات امسال صددرصد الکترونیکی برگزار می‌شود - انتخابات

    صبح امروز یازدهم شهریورماه، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای شرکت در مراسم تکریم استاندار سابق و معارفه استاندار جدید استان گیلان ، وارد رشت شد.

    گفتنی است، ارسلان زارع بنا به پیشنهاد وزارت کشور و با تصویب هیئت وزیران به عنوان استاندار جدید گیلان انتخاب شده است. پیش از انتخاب زارع که در ماه‌های اخیر، سرپرستی استانداری گیلان را بر عهده داشته است، مصطفی سالاری استاندار گیلان بود.

    وزیر کشور در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم گیلان جهت تکریم سالاری استاندار پیشین و معارفه زارع استاندار جدید ، اظهار داشت: از خداوند برای این دوستان آرزوی توفیق در خدمتگزاری شایسته به مردم را دارم.

     وی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین اقدامات برای برگزاری انتخابات تصریح کرد: همه مقدمات برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات فراهم شده و هماهنگی های لازم با همه دستگاه ها از جمله شورای نگهبان و دستگاه های امنیتی و تبلیغی نیز صورت گرفته است.

    دکتر رحمانی فضلی ادامه داد:در خصوص نحوه برگزاری انتخابات و بحث الکترونیکی آن هماهنگی های لازم انجام شده است که ان شاءالله امسال احراز هویت ها به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی انجام شود که گام بسیار مهمی است.

     وزیر کشور تصریح کرد: در سایر موارد انتخابات الکترونیک نیز توافقاتی حاصل شده که به نسبت توافق ،کارها را پیش خواهیم برد  و امیدواریم با همکاری همه دستگاه های مربوطه بتوانیم انتخابات سالم و قانونی در فضای امن و با مشارکت بالا داشته باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.