×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

امیرحسین فتحی - آخرین خبر از تغییرات در استقلال ؛ فتحی رفتنی است؟! - استقلال

این روزها هرکدام از کانال‌ها یا پیج‌های اینستاگرامی مرتبط با هواداران استقلال را باز کنی با یک خبر مواجه می‌شوی! تغییر مدیریت در استقلال و جدایی قریب‌الوقوع فتحی از استقلال. این مطلب را که هر جا بخوانی با چند اسم به‌عنوان جانشین هم مواجه می‌شوی. جانشین‌هایی که یکی از آنها همین روز گذشته در مصاحبه‌ای رسما ماجرا را تکذیب و اعلام کرد که اصلا برای مدیریت استقلال برنامه‌ای ندارد و صحبتی با او نشده است.

ماجدی: من مدیرعامل نمی‌شوم

«این‌ که من مدیرعامل استقلال خواهم شد، صحبت‌ها و شایعات فضای مجازی است. این صحبت‌ها به کسانی بر می‌گردد که با ذهن مریض در فضای مجازی فقط قصد به‌هم زدن آرامش استقلال را دارند. این افراد این شایعات را می‌سازند که بین هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه اختلاف درست کنند ولی هم من این افراد را می‌شناسم و هم بقیه اعضای هیات‌مدیره. من هیچ‌وقت به دنبال مدیرعاملی نبودم و سعی می‌کنم در همین پستی که هستم به استقلال تا جایی که توان دارم کمک کنم. هواداران واقعی استقلال هم به این شایعات توجه نکنند. من به هواداران استقلال توصیه می‌کنم اسیر بازی‌های فضای مجازی نشوند چون این شایعات از طرف کسانی مطرح می‌شود که دوست ندارند استقلال آرامش داشته باشد. ما نیاز داریم هواداران‌مان در بازی با فولاد به ورزشگاه بروند و تیم را تشویق کنند. صحبت از مدیرعاملی من کذب محض است و یک نمایش برای برخی افراد که دست‌شان برای خیلی از هواداران باهوش استقلال رو شده است.»

این صحبت‌های میرشاد ماجدی است که بعد از مدت‌ها سکوت خود را شکست. در شایعه برکناری فتحی از او به‌عنوان یکی از نامزدهای مدیرعاملی استقلال اسم می‌بردند که خودش با قدرت تکذیب کرد.

اسم چند گزینه دیگر مثل قریب، آذری و همچنین روز گذشته احمد سعادتمند نیز به‌عنوان جانشینان احتمالی فتحی مطرح شده بود.

یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه: فقط با اختیار تام می‌آیم

در همین زمینه روز گذشته با یکی از گزینه‌های مدیریت باشگاه استقلال صحبت کردیم. او که نمی‌خواست در این زمینه حرفی بزند تنها و به شرط ذکر نشدن نامش تاکید کرد:

«اگر قرار بر آمدنم باشد تنها به شرطی می‌آیم که اختیارات تام داشته باشم. کسی برای تیمم تصمیم نگیرد و فقط خودم باشم که بتوانم در مورد انتخاب‌هایم تصمیم بگیرم.» او حاضر به ارائه توضیحات بیشتر نشد.

فتحی: می‌مانم و با قدرت ادامه می‌دهم

اما در باشگاه استقلال چه خبر است؟ آیا شایعات رفتن فتحی به باشگاه هم رسیده؟ یکی از نزدیکان فتحی گفت:

«همه مشغول تلاش برای به‌هم زدن باشگاه هستند. ما تحت فشاریم و روزهای سختی را سپری می‌کنیم اما بعضی حملاتی که به ما می‌شود بیش از حد ناجوانمردانه است. مثلا همین قصه برکناری یا استعفای آقای فتحی. من خودم از ایشان سوال کردم که قرار است تحولات مدیریتی در باشگاه صورت بگیرد و شما جدا بشوید؟ ایشان با قدرت و قاطعیت تکذیب کرد و گفت که به این شایعات توجه نکنید و کارتان را بکنید.»

ببینیم اطلاعات فتحی درست است یا پیج‌هایی که از جدایی او دم می‌زنند. رابطه او و وزیر ورزش بی‌اندازه حسنه است.

فرهیختگان آنلاین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.