×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

محسن جعفری - طرح جامع آسیب‌های اجتماعی در ۱۸ محله گیلان اجرا می‌شود - گیلان

محسن جعفری صبح امروز در دیدار با جمعی از مشاوران اجتماعی و خانواده اظهار کرد: طرح جامع در محلات محروم و آسیب‌دیده شهرستان‌های رشت، لنگرود و لاهیجان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در ۱۶ شهرستان گیلان محلات آسیب دیده را شناسایی کردیم، افزود: اجرای این طرح در حوزه پیشگیری از اعتیاد، تحکیم نظام خانواده، محرومیت‌زدایی و ارتقای معیشت ساکنان محلات محروم برنامه‌ریزی شده است.

معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان با تأکید بر اجرای طرح کرامت در مناطق حاشیه‌نشین شهرها، گفت: از نخبگان و فرهیختگان اجتماعی و فرهنگی برای برنامه‌ریزی در حوزه آسیب‌زدایی اجتماعی دعوت می‌کنیم تا ارائه خدماتمان را ارتقا دهیم.

جعفری با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی در این طرح تصریح کرد: بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه فرهنگی، معیشتی، خدماتی، عمرانی و علمی، ازدواج آسان و پیشگیری از طلاق در محلات آسیب دیده استان گیلان در حال اجرا بوده که به زودی نیز خدمات مشاوره‌ای به صورت ویژه در این مناطق ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مراکز جهاد اجتماعی با عنوان خانه‌های امید در مراکز آموزش عالی استان گیلان راه‌اندازی می‌شود، افزود: از توان و ظرفیت علمی و پژوهشی دانشجویان و دانشگاهیان در رفع آسیب‌های اجتماعی بهره می‌بریم.

معاون اجتماعی سپاه قدس استان گیلان افزود: دوره‌های ویژه مهارت‌های زندگی برای دانشجویان سال آخر مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شده که امسال اجرایی می‌شود.

خبرگزاری فارس

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.