پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف ۷۸۱ فقره سرقت در بندرانزلی در ۵ ماهه گذشته
    17 شهریور 1398 - 17:05
    شناسه : 158756
    0

    فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف ۷۸۱ فقره سرقت مختلف در ۵ ماهه گذشته در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    مجید حسینی - کشف 781 فقره سرقت در بندرانزلی در 5 ماهه گذشته - انزلی

    سرهنگ “مجید حسینی” به تشریح اقدامات پلیس شهرستان بندرانزلی در ۵ ماهه سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.

    این مقام انتظامی به کشف ۷۸۱ فقره سرقت مختلف، دستگیری ۳۵۱ سارق و معرفی آنها به مراجع قضائی در ۵ ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت بالغ بر ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق و ۱۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و متهمان آن به مقام قضائی معرفی شدند.

    وی با بیان اینکه مأموران انتظامی ۳۹ کیلو و ۸۱۵ گرم انواع موادمخدر را در این مدت کشف کردند بیان داشت: در این راستا ۲۷ قاچاقچی، ۸۰ فروشنده موادمخدر و ۷۵ معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

    سرهنگ حسینی ادامه داد: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان ۸۰۷ دستگاه خودرو و ۷۳۳ دستگاه موتورسیکلت به علت تخلفات حادثه‌ساز، آلودگی صوتی، نداشتن مدارک، تغییر وضعیت ارتفاع خودرو و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینک منتقل شدند.

    حسینی تصریح کرد: در راستای ساماندهی و نظارت بر اصناف، در ۵ ماهه ابتدای سال جاری هزار و ۵۳۲ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند و تاکنون تعداد ۴۹ واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به اصناف با دستور مقام قضائی پلمپ شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی و خود کنترلی بهترین ابزار در پیشگیری از وقوع جرم و ناهنجاری در جامعه است خاطرنشان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید پلیس انزلی برنامه‌های مدونی برای آموزش همگانی در مدارس و مراکز آموزش عالی دارد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.