شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پردرآمدترین مشاغل کانادا در سال 2019
    20 شهریور 1398 - 15:18
    شناسه : 158890
    0

    اگر مهارت کافی داشته باشید، فرصت‌های شغلی زیادی در کانادا برای شما وجود دارند که می‌توانید حداقل ۲۰۰ هزار دلار در سال از آن درآمد داشته باشید. بسیاری از مهاجران زمانی که قصد دارند به یک کشور جدید مهاجرت کنند دغدغه ی یافتن یک شغل مناسب و پر درآمد دارند. شما از هر برنامه های […]

    پ
    پ

    مشاغل کانادا در سال 2019 - پردرآمدترین مشاغل کانادا در سال 2019 - برنامه های مهاجرتی کانادا

    اگر مهارت کافی داشته باشید، فرصت‌های شغلی زیادی در کانادا برای شما وجود دارند که می‌توانید حداقل ۲۰۰ هزار دلار در سال از آن درآمد داشته باشید. بسیاری از مهاجران زمانی که قصد دارند به یک کشور جدید مهاجرت کنند دغدغه ی یافتن یک شغل مناسب و پر درآمد دارند. شما از هر برنامه های مهاجرتی کانادا که بخواهید اقدام کنید و به این کشور مهاجرت کنید اگر منبع درآمدتان از کشور مبدا نباشد، باید در کانادا به دنبال یافتن شغلی مناسب باشید. در نتیجه دانستن درآمد مشاغل مختلف ضروری به نظر می رسد. در ادامه با معرفی پردرآمدترین مشاغل کانادا با ما همراه باشید.

    پرستاری (19 تا 60.70 دلار در ساعت)

    یکی از بیشترین تقاضاهای دولت کانادا در سال 2019 برای کار پرستاری ثبت شده است. متوسط حقوق برای یک پرستار در هر ساعت 37/47 دلار است و تقاضا در همه استان ها و مناطق بسیار زیاد است. برای اینکه یک پرستار شوید شما احتیاج به یک مدرک کارشناسی و ثبت نام در اداره تنظیم مقررات استان یا منطقه ای دارید. پرستاری در سال 2017 و دوباره در سال 2018 در لیست مشاغل مورد نیاز بوده است.

    مهندس نرم افزار (48000 تا 153،000 دلار در سال)

    تنها شرکت های فنی نیستند که نیاز به مهندسین نرم افزار داشته باشند. تقریبا همه ی صنعت ها برای انجام تجارت خود به برنامه های کامپیوتری و اپلیکیشن ها و شخص برای طراحی نرم افزارها نیاز دارند. به طور متوسط ، مهندسان نرم افزار در کانادا سالانه 90،000 دلار درآمد دارند. برای به دست آوردن صلاحیت های مناسب برای این شغل، می توانید برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن را با دوره های ساده یاد بگیرید که باعث قوی شدن روزمه شما می شود.

    اکانت منیجر ($ 57،000 به 101،000 $ در سال)

    یکی دیگر از پردرآمدترین مشاغل کانادا ، سمت اکانت منیجر است. اکانت منیجر تجارت یک شرکت را با مشتریان خاص سازمان دهی می کند. متوسط حقوق برای اکانت منیجر در کانادا سالانه 83000 دلار است و می توانید درآمد خود را از طریق کمیسیون به میزان قابل توجهی افزایش دهید. و این امر باعث می شود اکانت منیجر یکی از بالاترین مشاغل پردرآمد برای تازه واردان باشد. توصیه می شود مدرک لیسانس مدیریت تجارت یا موارد مشابه داشته باشید. تجربه فروش هم کمک می کند.

    استاد دانشگاه (29000 تا 215،000 دلار در سال)

    حتی اگر یک حرفه دانشگاهی همیشه دریافتی خوبی نداشته باشد ، میانگین درآمد استاد دانشگاه در کانادا سالانه 100327 دلار است. این مسئله همچنین با یک اتفاق غیرمنتظره همراه است: بسیاری از دانشگاه ها به کودکان کارمندان اجازه می دهند که به طور رایگان تحصیل کنند. برای تبدیل شدن به استاد دانشگاه سالها از خود گذشتگی لازم است: شما به طور معمول به مقطع دکترا در رشته انتخابی خود نیاز دارید.

    متخصص بیهوشی (109000 دلار تا 580،000 دلار در سال)

    متخصصان پزشکی برای چند سال آینده در کانادا در خواست زیادی خواهند داشت. آنها همچنین در کانادا پاداش خوبی دریافت می کنند. متخصصان بیهوشی نه تنها یکی از پردرآمدترین مشاغل کانادا هستند بلکه در جهان نیز از بالاترین شغل ها به حساب می آیند و در کانادا بطور متوسط سالانه 298.801 دلار درآمد دارند. برای تبدیل شدن به یک متخصص بیهوشی در کانادا ، شما باید برای یک مقطع کارشناسی تحصیل کنید سپس یک دوره رزیدنتی را به مدت 5 سال بگذرانید. در انتها باید امتحانات ویژه کالج پزشکان و جراحان کانادا را بگذرانید.

    حسابدار حرفه ای دارای مجوز (42000 دلار تا 103،000 دلار در سال)

    تا زمانی که مشاغل و افراد نیاز به پرداخت مالیات داشته باشند، تقاضا برای حسابداران حرفه ای یا CPA وجود خواهد داشت. درآمد متوسط حسابداران در کانادا 64،039 دلار در سال است، اما پاداش و تقسیم سود می تواند مبلغی را به کل درآمد آن ها اضافه کند. برای تبدیل شدن به یک CPA در کانادا ، شما نیاز به یک مدرک کارشناسی ، ترجیحاً رشته حسابداری، و سپس CPA PEP یا برنامه آموزش پیش نیاز CPA را دارید.

    تحلیلگر کسب و کار (27000 تا 134،000 دلار در سال)

    تحلیل گر کسب و کار نیز جزو پردرآمدترین مشاغل کانادا می باشد. متوسط دستمزد یک تحلیلگر مشاغل در کانادا 70378 دلار در سال است. شرکت ها به تحلیلگران کسب و کار نیاز دارند تا بهترین راه ها را برای کارآیی بهتر آنها پیدا کنند. برای این موقعیت شغلی حداقل به یک مدرک کارشناسی در زمینه ای مانند تجارت نیاز دارید.

    مدیر پروژه مهندسی (58000 تا 122000 دلار در سال)

    مدیران پروژه های مهندسی یکی از پر متقاضی ترین مشاغل در کانادا را در سال 2018 داشتند و تقاضا همچنان در سال 2019 زیاد بوده است.متوسط حقوق یک مدیر پروژه مهندسی در کانادا 81،797 دلار در سال است اما می توانید آن را از طریق پاداش ، تقسیم سود و کمیسیون افزایش دهید. برای اینکه یک مدیر پروژه مهندسی شوید ، به مدرک لیسانس مهندسی و تجربه عملی در این زمینه نیاز دارید.

    مدیر پروژه ای تی ( 53.500  تا 170،000 دلار در سال)

    در کانادا ، متوسط درآمد مدیر پروژه فناوری اطلاعات سالانه 100000 دلار است. برای اینکه یک مدیر پروژه IT باشید ، حداقل باید یک مدرک لیسانس در یک رشته مرتبط با فناوری اطلاعات و چندین سال تجربه داشته باشید.

    مهندس هوافضا (49،000 تا 110،000 دلار در سال)

    یک مهندس هوافضا در کانادا به طور متوسط سالی 75،347 دلار درآمد دارد. همزمان با بازنشستگی مهندسین هوافضا و صنعت همچنان رو به رشد، نامزدهای واجد شرایط برای چند سال آینده در کانادا متقاضی خواهند داشت. این یکی از بالاترین شغل های پردرآمد برای Generation Z است. چندین موسسه در کانادا وجود دارد که مدرک مهندسی هوافضا را ارائه می دهند.

    نماینده فروش (31،700 تا 74000 دلار در سال)

    متوسط دستمزد نماینده فروش خارجی در کانادا سالانه 49652 دلار است ، اما با کمیسیون و تقسیم سود می توانید درآمد خیلی بیشتری داشته باشید. نمایندگان فروش یکی از بیشترین تقاضاها را در سال 2018 در کانادا داشتند و به خصوص نمایندگان فروش B2B همچنان در سال 2019 به تقاضای خود ادامه خواهند داد. به طور کلی نیازی به صلاحیت خاصی ندارد و یکی از بالاترین شغل هایی است که نیاز به پشت میز نشینی ندارد.

    برق صنعتی (48،750 تا 81.500 دلار در سال)

    هنوز در کانادا تقاضای زیادی برای برق صنعتی در کانادا وجود دارد و میانگین درآمد افراد در این شغل 76.050 دلار در سال است. دستمزدها در بریتیش کلمبیا، انتاریو و مانیتوبا بالاتر است. برای تبدیل شدن به برق صنعتی نیازی به مدرک ندارید. با این وجود ، شما نیاز به ترکیبی از آموزش های حرفه ای و کارآموزی دارید.

    خلبان هواپیما (10.15 تا 81.30 دلار در ساعت)

    به طور متوسط ، یک خلبان هواپیما در کانادا در هر ساعت 33/37 دلار درآمد دارد. این کشور همچنان با کمبود خلبانان روبرو است و هرچه بیشتر تمایل مردم به مسافرت های هوایی افزایش پیدا می کند، تقاضای خلبانی همچنان رو به رشد خواهد بود. برای تبدیل شدن به یک خلبان هواپیما در کانادا ، ابتدا به مجوز خلبانی خصوصی احتیاج دارید. سپس می توانید این شغل را با مجوز خلبانی تجاری و مجوز خلبانی حمل و نقل هوایی دنبال کنید.

    بینایی سنج (10.20 تا 38.00 دلار در ساعت)

    بیش از نیمی از کانادایی ها از عینک استفاده می کنند. و از آنجا که افراد تمایل بسیاری به اسافتاده از صفحات نمایش الکترونیکی دارند این مقدار در حال رشد است. این بدین معناست که تقاضا برای مشاغل بینایی سنجی افزایش پیدا می کند پس این شغ می تواند جزو پردرآمدترین مشاغل کانادا باشد. متوسط حقوق یک پزشک بینایی در کانادا در هر ساعت 21.94 دلار است. برای تبدیل شدن به یک بینایی سنج ، شما باید یک برنامه آموزشی تأیید شده را گذرانده ، آزمون های ملی علوم نوری را پشت سر بگذارید و سپس در بخش نظارتی استان خود ثبت نام کنید.

    داروساز (22.90 دلار تا 74.20 دلار در ساعت

    کانادا هنوز با کمبود داروسازان واجد شرایط روبرو است و متوسط دستمزد یک داروساز در این کشور 45.04 دلار در ساعت است. می توانید در بیمارستان یا داروخانه کار پیدا کنید، یا می توانید زنجیره ای از داروخانه های خود را شروع کنید. برای تبدیل شدن به یک داروساز در کانادا ، به مدرک داروسازی نیاز دارید.

    متقاضیان مهاجرت به کانادا می توانند با انتخاب بهترین وکیل مهاجرت کانادا و اخذ مشاوره مهاجرت، ضمن کاهش هزینه های جبران ناپذیر ناشی از اشتباه صورت گرفته در پرونده مهاجرتی ،این مسیر را با خیالی آسوده یه پایان برسانند. از آنجا که مطابق قوانین اداره مهاجرت کانادا استفاده از افراد فاقد گواهی وکالت از سازمان مشاورین مهاجرت کانادا جرم و موجب ابطال پرونده مهاجرتی و مانع ورود متقاضی به مدت دو سال به کانادا می گردد می بایست در انتخاب وکیل مهاجرت کانادا و رویت کدعضویت و نام ایشان در وب سایت اداره مهاجرت کانادا اطمینان حاصل نمود. موسسه مهاجرتی یوکن با سالها تجربه در خصوص انجام انواع پرونده های اقامتی ، ویزاهای توریستی ، ویزاهای دانشجویی تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا آمادگی ارائه راه حل و معرفی مناسب ترین برنامه مهاجرتی کانادا متناسب با شرایط متقاضیان می باشد . برای اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره مهاجرت کانادا به وب سایت موسسه مهاجرتی یوکن https://ucanemigrate.com مراجعه نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.