سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تهدید جدید برای ملوان؛ خطر محرومیت از نقل‌ و انتقالات
    21 شهریور 1398 - 9:31
    شناسه : 158912
    0

    باشگاه ملوان بندر انزلی که به تازگی مازیار زارع و پژمان نوری مالکیت آن را بر عهده گرفته‌اند، اگر چک‌های طلبکاران را پاس نکند، ممکن از پنجره نقل‌ و اننتقالات محروم شود.

    پ
    پ

    - تهدید جدید برای ملوان؛ خطر محرومیت از نقل‌ و انتقالات - ملوان

    از واگذاری سهام باشگاه ملوان به مالک جدید، میرابی از توافق با طلبکاران این باشگاه و باز شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی ملوان خبر داده بود اما پس از فسخ قرارداد واگذاری باشگاه به میرابی، او حاضر به پاس کردن چک‌های طلبکاران نشد تا خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی دوباره گریبان گیر ملوان شود.

    اگر نوری و زارع نتوانند از طلبکاران ملوان رضایت بگیرند، این تیم نمی‌تواند در ادامه بازی‌های خود از بازیکنانی که در نقل و انتقالات تابستانی جذب کرده استفاده کند.

    پژمان نوری برای حل این مشکل صبح امروز به فدراسیون فوتبال رفته و با مذاکراتی که میان طرفین انجام شده، فرصت کوتاهی در اختیار مالکان جدید این تیم قرار گرفته تا بتوانند با جلب رضایت طلبکاران از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه و باطل شدن کارت بازی بازیکنانی که به تازگی به این تیم پیوسته اند، جلوگیری کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.