×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

photo ۲۰۱۹ ۰۹ ۱۷ ۱۱ ۲۰ ۴۲ - یادواره ۱۶۴شهید بندر کیاشهر ۴ مهر در بندر کیاشهر برگزار می شود - بندر کیاشهر

حجت حاجی پور ضمن تقدیر از همه مدیرانی که فضای مناسب برای عزاداران حسینی در ماه محرم فراهم کردند با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهارکرد: ازآن جایی که خود را از خانواده فرهنگی به حساب می آورم و همین نگاه فرهنگی ،باعث شده است که تعاملات در آموزش و پرورش با سایر ادارات و نهادها به بهترین نحو اجرا شود.

نماینده عالی دولت در بخش کیاشهر خود را شاگرد معلمان این آب خاک معرفی کرد و از شهردار و دهیاران درخواست کرد که در زیبا سازی بیرون مدارس اهتمام جدی داشته باشند.

حاجی پور با تاکید بر این نکته که در اول مهر ماه ، همه مدیران در سطح شهر و دهیاران در سطح روستا در مدارس حضور یابند تصریح کرد : حضور دهیاران برای رفع مشکلات مدارس در تمام ایام سال باید حضوری مستمر و پرنقش باشد.

بخشدار بندر کیاشهر ، هفته دفاع مقدس را یادآور شهادت ، شهامت و معرفت شناسی نام برد و یاد خاطره شهدای جنگ تحمیلی از جمله ابواشهدا حجت الاسلام اسماعیلیان و فرزندان شهیدش را گرامی داشت.

وی خاطر نشان کرد : اگر نظام در طی چهل سال بر روی پای خود ایستاده است به خاطر رشادت و ایثارگری های شهدا بوده است و شایسته است نسل جوان و نوجوان ما با آرمان های ارزشی شهدا و ایثارگری ملت ایران بیشتر آشنا شند.

حاجی چور ادامه داد: برنامه های خوبی در هفته دفاع مقدس با هماهنگی بین فرماندهی بسیج مقاومت ناحیه کیاشهر ، آموزش و پرورش و دیگر نهادها در دست اقدام است که امیدواریم آغاز سال تحصیلی که مقارن با آغاز هفته دفاع مقدس است بتوانیم نقش بسیج و ارزش های دفاع مقدس در ۸ سال جنگ تحمیلی بخوبی برای آینده سازان این جامعه تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه بخش بندر کیاشهر ۱۶۴ شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده است یادآورشد : یادواره ابوالشهدا اسماعیلیان و فرزندان شهیدش به همراه ۱۶۴شهید بندر کیاشهر درروز پنجشنبه ۴ مهر ساعت ۵/۵ بعدازظهر در مسجد کوی امام برگزارمی شود .

در این نشست نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس در خصوص فضاهای مجازی و اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی ، ناصر رحیمی نژاد مدیر آموزش و پرورش کیاشهر درباره اقدامات انجام گرفته از سوی این مدیریت برای بازگشائی مدارس ، قربانی فرماندهی بسیج مقاومت ناحیه کیاشهر درباره برگزاری یادواره شهدا و برنامه هتای هفته دفاع مقدس و حجت الاسلام امیدی امام جمعه کیاشهر دیدگاه های خود را بیان کردند .

جلال شرق

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.