جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واژگونی خودرو و مرگ یک پدر و کودک در گیلان
    08 مهر 1395 - 13:56
    شناسه : 15923
    0

    فرمانده پلیس‌ راه گیلان از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری و مرگ پدر و فرزند ۴ ساله‌اش در یکی از جاده‌های استان خبر داد. به گزارش «بامردم»، مهیار رستگار با اشاره به وضعیت بارندگی و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: بارش باران پدیده تاثیرگذار در وقوع تصادفات رانندگی است. وی با بیان اینکه بارندگی سطح […]

    پ
    پ

    فرمانده پلیس‌ راه گیلان از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری و مرگ پدر و فرزند ۴ ساله‌اش در یکی از جاده‌های استان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، مهیار رستگار با اشاره به وضعیت بارندگی و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: بارش باران پدیده تاثیرگذار در وقوع تصادفات رانندگی است.

    وی با بیان اینکه بارندگی سطح جاده‌های استان را لغزنده کرده است، افزود: بیشتر نقاط گیلان هوا بارانی و سطح جاده‌ها لغزنده است.

    فرمانده پلیس راه گیلان سطح راه‌ها را لغزنده خواند و گفت: رانندگان باید در شرایط بارانی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سبقت غیرمجاز بپرهیزند.

    وی از وقوع یک حادثه رانندگی مرگبار در بامداد امروز خبر داد و افزود: امروز یک دستگاه خودروی سواری به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و لغزندگی سطح جاده‌ها واژگون و از مسیر جاده خارج شد که در این حادثه پدر که راننده بود و فرزند چهار ساله‌اش جان باختند.

    رستگار با تأکید بر اینکه تخطی از سرعت همواره حادثه‌آفرین است، تصریح کرد: رانندگان باید شرایط جوی را در زمان رانندگی خود لحاظ کنند تا از حوادث ناگوار پیشگیری شود.

    وی با بیان اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز را دو عامل مهم در وقوع تصادفات مرگبار خواند و خاطرنشان کرد: برای خودرویی که از این دو عامل تخطی کند حادثه در کمین است.

    فرمانده پلیس راه گیلان به وضعیت ترافیکی محورهای این استان اشاره کرد و یادآور شد: روند ترافیک عادی بوده و محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان وجود ندارد.

    وی با اشاره به اینکه فردا محدودیت ترافیکی نداریم، متذکر شد: رانندگان با صبر و حوصله و رعایت به حقوق دیگران و در نظر گرفتن حق تقدم رانندگی کنند.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.