جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پ
    پ

    تودیع و معارفه شهردار جدید رانکوه 3 - عباسقلی زاده: اجرایی شدن قانون شوراها برای ایجاد مشارکت بیشتر مردم در امور شهری بود/ صنعت توفیقی: به اصل مشورت پذیری و قانون مداری معتقد هستم - احمد صنعت توفیقی

    مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید رانکوه با حضور هوشنگ عباسقلی زاده مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گیلان، یونس محمودی فرماندار شهرستان املش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر امام‌جمعه شهرستان املش، فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه ناحیه املش، بخشدار رانکوه، مسعود کاظمی شهردار لاهیجان، اعضای شورای شهر لاهیجان، بخشداران کیاشهر و آستانه و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

    photo 2019 09 17 09 54 23 - عباسقلی زاده: اجرایی شدن قانون شوراها برای ایجاد مشارکت بیشتر مردم در امور شهری بود/ صنعت توفیقی: به اصل مشورت پذیری و قانون مداری معتقد هستم - احمد صنعت توفیقی

    یونس محمودی فرماندار شهرستان املش در این مراسم با تشکر از حضور چشمگیر میهمانان از سراسر شهرستان‌های استان، گفت: یکی از مهم‌ترین و محکم‌ترین و استوارترین مفاهیم در معارف اسلامی به‌ویژه در قرآن کریم حقوق شهروندی به‌عنوان یکی از کلیدی‌ترین مفاهیم ارزشی و انسانی است که به‌کرات مورد تأکید انبیاء، ائمه و جزو محکمات ما در قرآن است.

    وی ادامه داد: به دست آوردن و اولویت‌بندی از مهم‌ترین وظایف است. عدالت ورزی و عدالت‌طلبی یکی از ارکان حقوق شهروندی است؛ اما مقدمه این موضوع این است که هر فردی در هر جایگاهی عدالت ورزی و عدالت‌طلبی را باید یکی از مؤلفه‌های اصلی کار خود بداند.

    فرماندار شهرستان املش تأکید کرد: یک والی مکلف و موظف است برای ایجاد راهبردهای عملی و نظری برای تبیین حقوق اقوام و ملل حقوق را شناسایی و بارگذاری کند تا تضارب اندیشه‌ها در جوامع اسلامی ایجاد شود.

    محمودی افزود: اگر در مسیر خدمت جاده یک‌طرفه ممنوع است. ما باید نظر مخالفان را نیز بشنویم. عدل آن است که همه ما آن چیز درست را در جای مناسب خود قرار دهیم. تمامی ما باید پاسخگوی سؤالات شهروندان در اضلاع مختلف باشیم.

    وی تصریح کرد: همه مسئولین باید در مقابل حق‌الناس پاسخگو باشیم. مسئول باید برای ارباب‌رجوع بایستد. طرح جامع تفصیلی شهر جدید التاسیس رانکوه از حقوق مهم شهروندان رانکوهی است.

    فرماندار شهرستان املش با تشکر از تلاش‌های شهرداران و سرپرستان سابق و حال حاضر شهر رانکوه، گفت: باید از زحمات سرپرست محترم شهرداری که تلاش‌های بی‌دریغی برای مستحکم نگه‌داشتن جایگاه شهرداری داشتند نیز تشکر و قدردانی نمایم.

    زاده - عباسقلی زاده: اجرایی شدن قانون شوراها برای ایجاد مشارکت بیشتر مردم در امور شهری بود/ صنعت توفیقی: به اصل مشورت پذیری و قانون مداری معتقد هستم - احمد صنعت توفیقی

    هوشنگ عباسقلی زاده، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان نیز گفت: شهرداری‌ها مؤسساتی غیرانتفاعی هستند که اعتبارات آن‌ها از عوارض و مبالغی که از شهروندان اخذ می‌شود تأمین خواهد شد و ما به‌نوعی باید بگوییم کسی که عنوان شهردار یا کارمند شهرداری را یدک می‌کشد کارمند مردم است و باید حقوق مردم نیز در آن در نظر گرفته شود.

    وی ادامه داد: شوراها حلقه گمشده‌ای بود که مردم با واسطه شهردار را انتخاب کنند. در گذشته شهرداران توسط شخص استاندار انتخاب می‌شد. شاید آن دوران از این دوره که توسط اعضای شورا انتخاب صورت می‌گیرد، بسیار سخت‌تر نیز بود. در موضوع شهرداری کار بسیار پیچیده و سخت است زیرا درآمد باید توسط خود شهرداری ایجاد شده و هزینه شود که با سایر دستگاه‌های اجرایی متفاوت است.

    مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان از قول معاون وزیر کشور، گفت: اگر ما یک هزینه ۵ میلیاردی را به همراه چند ماشین حمل زباله و سایر امکانات لجستیکی در اختیار یک شهرداری بگذاریم بازهم در سال آینده مشکلات ادامه خواهد داشت. اصل کار اجرایی شدن قانون شوراها در کشور برای ایجاد مشارکت بیشتر مردم در امور شهری بود.

    احمد صنعت توفیقی شهردار جدید رانکوه

    احمد صنعت توفیقی شهردار جدید رانکوه در پایان مراسم تودیع و معارفه، ابراز امیدواری کرد تا در طول دوران خدمت در شهرداری رانکوه با حمایت مسئولین شهرستانی، استانی و همکاران شهرداری، منشأ امید برای شهر رانکوه شود.

    وی در ادامه اظهار داشت: از مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان و اعضای محترم شورای شهر این درخواست را دارم که مجموعه شهرداری را در ساخت و پیشرفت شهری در خور شأن مردم رانکوه همراهی کنند.

    شهردار جدید رانکوه اضافه کرد: بنده به اصل مشورت پذیری و قانون مداری، انتقادات و پیشنهادات سازنده معتقد هستم و از عزیزان می‌خواهم که در این راه به بنده کمک نمایند.

    عکس:فرهام صفایی

    تودیع و معارفه شهردار جدید رانکوه 4 - عباسقلی زاده: اجرایی شدن قانون شوراها برای ایجاد مشارکت بیشتر مردم در امور شهری بود/ صنعت توفیقی: به اصل مشورت پذیری و قانون مداری معتقد هستم - احمد صنعت توفیقی

    تودیع و معارفه شهردار جدید رانکوه 2 - عباسقلی زاده: اجرایی شدن قانون شوراها برای ایجاد مشارکت بیشتر مردم در امور شهری بود/ صنعت توفیقی: به اصل مشورت پذیری و قانون مداری معتقد هستم - احمد صنعت توفیقی

    تودیع و معارفه شهردار جدید رانکوه 1 - عباسقلی زاده: اجرایی شدن قانون شوراها برای ایجاد مشارکت بیشتر مردم در امور شهری بود/ صنعت توفیقی: به اصل مشورت پذیری و قانون مداری معتقد هستم - احمد صنعت توفیقی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.