شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهرداری رشت به استقبال بازگشایی مدارس می رود
    27 شهریور 1398 - 16:34
    شناسه : 159332
    0

    به دنبال برگزاری جلسه شورای معاونان و مدیران شهرداری رشت، با دستور دکتر حاج محمدی برای استقبال از فصل بازگشایی مدارس، شهرداری رشت برنامه هایی ویژه را تدارک دیده و اجرا می کند.

    پ
    پ

    نیکوکاری در مدرسه دخترانه سما واحد لنگرود 4 - شهرداری رشت به استقبال بازگشایی مدارس می رود - رشت

    به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این نشست تصمیمات مهمی برای فراهم نمودن آسایش و رفاه دانش آموزان شهر رشت در فصل بازگشایی مدارس اتخاذ گردیده است.

    شهردار رشت دستور داد تا عملیات حفاری در معابر عمومی شهر به مدت یک هفته پیش و پس از شروع بازگشایی مدارس در سراسر شهر متوقف شود.

    همچنین معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری موظف شد تا با انعکاس مشکلات به شرکت های حفار همچون آب، برق، گاز، مخابرات و… مسائلی همچون بدهی ها، قطع اشتراک و دیگر موارد را با تعامل سازنده پیگیری کند.

    مدیران مناطق پنجگانه شهرداری رشت مکلف شدند تا با حضور موثرتر در آیین های بازگشایی مدارس، خدمات شهری بهتری نیز ارائه نمایند.

    به مدیریت ارتباطات و امور بین الملل نیز تاکید شد تا در جهت اطلاع رسانی از طریق تمامی درگاه های ارتباطی اقدام نماید.

    شهردار رشت همچنین دستور داد تا در حوالی مدارس عملیات رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده، سرعت گیر ها، اصلاح علائم راهنمایی و رانندگی، نصب علائم جدید در صورت نیاز، اصلاح توده های علف هرز اطراف مدارس، نظافت مسیر تردد دانش آموزان در اطراف مدارس اقدام شده و مستند سازی انجام شود و اداره ایمنی ترافیک هم نسبت به رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده با استفاده از رنگ ها و اشکال هندسی و طرح های خاص اقدام کند.

    دکتر حاج محمدی همچنین تاکید کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر هم موظف است تا با ارسال لایحه در جهت اختصاص اتوبوس رایگان در روز بازگشایی مدارس اقدام کند.

    وی همچنین به برگزاری مانور ها و دوره های آموزشی به مناسبت بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: آماده باش پنج نیرو در هر ناحیه به صورت شبانه روزی در مناطق پنجگانه شهرداری رشت در این ایام ضروری است.

    شهردار رشت در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با این مجموعه اقدامات بتوانیم به سهم خود گامی در جهت حفظ آرامش و رفاه دانش آموزان در فصل بازگشایی مدارس برداریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.