جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فدراسیون جودوی ایران تعلیق شد!
    27 شهریور 1398 - 16:37
    شناسه : 159340
    0

    فدراسیون جهانی جودو به صورت رسمی اعلام کرد فدراسیون جودوی ایران از هرگونه فعالیت محروم شده است.

    پ
    پ

    ملایی - فدراسیون جودوی ایران تعلیق شد! - جودو

    فدراسیون جهانی جودو نوشت: به دنبال اتفاقی که در آخرین مسابقات جهانی جودو در توکیو ۲۰۱۹ رخ داد، فدراسیون جودو ایران از همه مسابقات، فعالیت‌های اداری و اجتماعی را که توسط فدراسیون بین المللی جودو و اتحادیه‌های آن سازمان یافته یا مجاز شده است، را معلق اعلام می‌کند.

    طبق بیانیه منتشر شده در سایت فدراسیون جهانی جودود، تعلیق محافظتی در نظر گرفته شده برای فدراسیون جودودی ایران، با وجود اینکه هنوز نهایی نشده، از تاریخ ابلاغ لازم الاجرا است و فدراسیون جودوی ایران هم می‌تواند نسبت به این حکم به دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) اعتراض کند. محدودیت زمانی برای اعتراض به این حکم، ۲۱ روز از زمان ابلاغ این حکم است.

    سایت فدراسیون جهانی جودو در بیانیه خود نوشت:

    فدراسیون جهانی جودود (IJF) مطلع شده است که در تاریخ ۲۸ آگوست سال ۲۰۱۹، در جریان رقابت‌های قهرمانی جهانی اخیر در توکیو، یک جودوکار از ایران، آقای سعید ملایی (دسته منهای ۸۱ کیلوگرم) از سوی مقامات ایرانی و فدراسیون جودوی ایران دستور گرفته است که از ادامه رقابت انصراف دهد تا از رویارویی احتمالی با ورزشکار اسرائیلی – در این مورد ساگی موکی – جلوگیری کند.

    حقایق و اعمال صورت گرفته در تضاد فاحش با محتوای نامه‌ای است که در تاریخ هشتم می‌سال ۲۰۱۹ با امضای رئیس کمیته ملی المپیک ایران، آقای سید رضا صالحی امیری و رئیس فدراسیون جودوی ایران، آقای آرش میراسماعیلی به فدراسیون جهانی جودو ارسال شد که در آن قویاً تأیید شده بود «.. بدین وسیله ما مایلیم تأیید کنیم که کمیته ملی المپیک ایران باید کاملاً مطابق منشور المپیک و اصل مبارزه با تبعیض‌نژادی این منشور عمل می‌کند و فدراسیون جودوی ایران هم باید کاملاً مطابق منشور المپیک و اساسنامه فدراسیون جهانی جودو عمل کند»
    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.