×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

حوادث 1 - مرگ عجیب مادر و کودکش در پیاده روی لنگرود! - پیاده روی لنگرود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تصادف منجر به مرگ یک مادر و کودک در پیاده رو حاشیه بلوار عبدالکریمی لنگرود خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی صبح پنجشنبه افزود: چهار نفر از اعضای یک خانواده در پیاده رو حاشیه بلوار عبدالکریمی لنگرود که خودروها در مسیر آن تردد می کردند ، متوقف شده و در حال استراحت بودند که یک باره یک دستگاه خودرو تعادل خود را از دست داد و به اعضای این خانواده برخورد کرد.

وی با ابراز تاسف از این حادثه اظهار کرد: براثر این تصادف ، مادر ۳۴ ساله و کودک دو ساله کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.

وی علت این حادثه رانندگی را عدم توانایی در کنترل خودرو عنوان و تصریح کرد: در بررسی های اولیه پلیس ، قرص هایی از این خودرو کشف شد که به دستور پزشک معالج، تا دو ساعت بعد از مصرف ، فرد بایستی از رانندگی خودداری کند.

سرهنگ طالبی ضمن تاکید به رانندگان برای برخورداری از هوشیاری کامل در هنگام رانندگی، به مسافران و شهروندان توصیه کرد که از توقف در حاشیه راه ها پرهیز کنند چرا که گاهی رانندگانی بر اثر موارد مختلف از جمله سرعت بالا و یا مصرف دارو، در کنترل خودرو توانایی خود را از دست می دهند و موجب مجروح و جان باختن افراد دیگر همچون اعضای این خانواده می شوند.

  1. رضا مهدوی

    به نام خدا
    سامانه خبرنگار هوشمند مانند یک خبرنگار، سایت شما را بروز نگه میدارد اخبار و مطالب از منابع انتخابی شما برداشته و پس از ویرایش مطالب آن طبق قانون مطبوعات در سایت شما انتشار و یا در پانل سایت شما قرار می دهد.
    جهت ایجاد حساب کاربری به سایت ۴۰site.com مراجعه فرمایید.
    فناوری از شرکت کیامهدپردازش خزر عضو پارک علم وفناوری گیلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.