×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

استقلال - اظهارات غیرحرفه‌ای و ناشایست شغل دوم مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس است - استقلال

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

 “اظهارات غیرحرفه‌ای و ناشایست درباره اعضای باشگاه استقلال به شغل دوم مدیرعامل، سرمربی و سرپرست باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است،آن‌ها باوجود اینکه برنده شهرآورد گذشته بودند اما انگار به متصدی احضار بازیکنان و مسؤولان استقلال به کمیته انضباطی تبدیل شدند!

این در شرایطی است که مدیرعامل تیم رقیب به خاطر مصاحبه‌های حاشیه‌ساز، تحریک‌کننده و تهدیدآمیز در روزها و ساعت‌های قبل از شهرآورد به کمیته انضباطی احضار نشده است.

آقایان چند ساعت قبل از شروع شهرآورد تهران به خاطر چند بلیت فضای پیش از مسابقه را متشنج کردند و عجیب آن‌که مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال به خاطر پاسخ به تهدیدهای مدیرعامل حریف احضار شده اما برای عامل اصلی چنین اتفاقی رخ نداده است.

روز گذشته هم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با آدرس‌های گنگ و شائبه‌برانگیز سلامت لیگ برتر را نشانه گرفتند و گفتند که می‌خواهند پرسپولیس قهرمان نشود؛ امروز هم سرپرست تیم پرسپولیس برخلاف قواعد حرفه‌ای به عنوان مدعی‌العموم اظهاراتی را به قصد اثرگذاری بر آرای کمیته انضباطی مطرح کرده است!

آیا این دست پیش گرفتن‌ها بعد از آن رسم نشد که باشگاه رقیب تصور کرد با شانتاژهای مختلف می‌تواند محرومیت‌های سه جلسه‌ای را به یک جلسه تبدیل کند؟! آیا این جنگ‌های روانی و شگردهای نخ‌نما شده به برخورد قاطع نیاز ندارد؟”

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.