شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح اولین تاکسی گردشگری کشور در لاهیجان و بهره برداری از ۱۵ پروژه گردشگری
    04 مهر 1398 - 22:52
    شناسه : 159788
    0

    شهرود امیر انتخابی در گلزار شهدای رشت گفت: در آستانه پنج مهر و آغاز هفته گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان بیش از ۶۰ برنامه در سطح استان برگزار می کند.

    پ
    پ

    امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی گیلان - افتتاح اولین تاکسی گردشگری کشور در لاهیجان و بهره برداری از ۱۵ پروژه گردشگری - تاکسی گردشگری

    در نخستین روز از هفته گردشگری مدیرکل ،معاونین و کارکنان اداره کل میراث فرهنگی گیلان به همراه فعالین گردشگری با حضور در گلزار شهدای رشت و با اهدا گل و ذکر فاتحه به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.

    مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی گیلان در حاشیه این مراسم ضمن بیان این نکته که امنیت یکی از عوامل اصلی و مهم در انتخاب مقصد توسط گردشگران است، افزود: احساس امنیت و آرامشی که امروز بر کشور ما حاکم است حاصل شجاعت جوانان رشید این مرز و بوم و صبر و استقامات خانواده‌های معظم و معزز شهدا است که جوانان رشید خود را در راه امنیت کشور نثار کردند.

    شهرود امیر انتخابی در خصوص برنامه های هفته گردشگری ضمن اشاره به نواختن زنگ گردشگری در یکی از هنرستان های گردشگری استان و اجرای نمایشگاه های مذهبی ادامه داد: با توجه به تقارن هفته گردشگری با ایام عزاداری ماه محرم و صفر اجرای نمایشگاه ها و نشست های تخصصی مذهبی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته که از اهم آنها می‌توان به کارگاه آموزش گردشگری مذهبی در دانشگاه گیلان و همایش آیین های سنتی در توسعه گردشگری مذهبی اشاره نمود.

    امیر انتخابی با اعلام افتتاح ۱۵پروژه گردشگری افزود: افتتاح ۱۰ واحد بوم گردی، ۲ هتل آپارتمان،۲ واحد پذیرایی و ۱ رستوران سنتی با حجم سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال در سطح استانی به بهره برداری خواهد رسید.

    مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اجرای تورهای گردشگری رایگان جهت حضور سالمندان، معلولان و کودکان در موزه میراث روستایی تصریح کرد: دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان لاهیجان با حجم سرمایه گذاری ۳ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

    امیر انتخابی در ادامه از رونمایی از سامانه ساتگ عنوان کرد: این سامانه الکترونیکی به منظور ساماندهی تورهای گردشگری مجاز با دستور کار ساماندهی تور های غیر مجاز و پیشگیری از مشکلات احتمالی به بهره برداری خواهد رسید. این پروژه در سطح کشور، اولین بار در استان گیلان با همکاری ناجا ایجاد می گردد.

    وی در پایان این خبر از افتتاح اولین تاکسی گردشگری کشور در لاهیجان گفت: این پروژه با حجم سرمایه گذاری ۷ میلیارد ریال نیز در هفته گردشگری به بهره برداری خواهد رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.