شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فشار بیرونی بر دانشگاه علوم پزشکی گیلان پذیرفتنی نیست
    15 مهر 1398 - 11:12
    شناسه : 160203
    0

    مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در مسیر بهبود زیر ساخت های حوزه سلامت استان، فشار بیرونی بر دانشگاه علوم پزشکی گیلان از هیچ کس پذیرفتنی نیست.

    پ
    پ

    الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی - فشار بیرونی بر دانشگاه علوم پزشکی گیلان پذیرفتنی نیست -

    حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در نشست هیات رییسه دانشگاه، با اشاره به قیام امام حسین (ع) و حق طلبی ایشان در برابر بی عدالتی حاکمان و ظالمان، گفت: اگر امروز ما خود را شیعه و پیرو امامان و معصومین (ع) می دانیم، باید مسیر حرکت ما در تمام امورات زندگی به ویژه برای خدمت به مردم ، در مسیر حرکت این عزیزان بوده و همواره در پی اجرای عدالت و عامل به آن باشیم.

    وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد اقدامات و پیگیری های خوبی در زمینه بهبود زیرساخت ها ی حوزه سلامت در استان هستیم و انتظار داریم این پیگیری مستمر و مداوم باشد تا مردم از ثمرات آن بهره مند شوند و در این مسیر فشار بیرونی بر دانشگاه از هیچ کس پذیرفتنی نیست.

    این مقام مسوول، تصریح کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، همواره از اقدامات خوبی که برای مردم و بهبود وضعیت دانشگاه و دانشگاهیان باشد حمایت خواهد کرد و در این مسیر با هیچ کس تعارفی نیز نخواهد داشت.

    اسماعیلی با تاکید بر اینکه دانشگاه جایی برای جولان دادن افراد صاحب نفوذ و وارد کردن فشارهای سیاسی به مسوولان دانشگاه نیست، اظهار داشت: تا زمانی که در این دانشگاه حضور دارم، اجازه نخواهم داد تا افرادی بخواهند با استفاده از رانت و فشار، مانع حرکت رو به جلوی دانشگاه باشند.

    وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی ایجاد شده تا شیفتگان خدمت به مردم بتوانند در عرصه های مختلف به فعالیت بپردازند، پس ما باید قدردان انقلاب و نظام باشیم و همواره برای حفظ این نظام اسلامی جانفشانی کنیم، چرا که همه بدهکار نظام و انقلاب هستیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.