×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

های یک پکیج دیواری مناسب چیست - ویژگی های یک پکیج دیواری مناسب چیست - پکیج ایران رادیاتور

با پیشرفت تکنولوژی و زندگی در دنیای مدرن ساخت و تولید وسایل و ابزار آلاتی که رفاه و آسایش افراد را کاملتر کند رو به رشد است. در زمان های دور که زندگی ها شکل ساده تری داشت، افراد برای گرم کردن محیط زندگی خود، همچنین تامین آبگرم جهت استحمام و دیگر کارهای روزمره از ابتدایی ترین وسایل بهره می گرفتند. اما با گذشت زمان تکنولوژی به کمک آمده و هرساله تجهیزاتی مدرن و پیشرفته تولید و روانه ی بازار می شود. یکی از پرکاربردترین نوع سیستم های گرمایشی که به وفور در اکثر سازه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و توانسته به خوبی جایگاه خود را حفظ کند چیزی نیست جز پکیج دیواری. این سری از تجهیزات به دلیل دارا بودن سطح ایمنی بسیار بالا همچنین بازدهی مطلوب رفته رفته جایگزین دیگر سیستم های مشابه شده اند. اما سوال اینجاست که پکیج دیواری ایده آل چه ویژگی هایی باید داشته باشد. در ادامه برخی عوامل و نکات تاثیر گذار در انتخاب و خرید پکیج اشاره خواهیم داشت. با توجه به نیاز بازار شرکت های داخلی وخارجی بسیاری در این زمینه فعالیت داشته وسالانه میلیون ها دستگاه پکیج گرمایشی را تولید و روانه بازار رقابت می کنند. اهمیت مارک و برند پکیج در اینست که برندهای مطرح دارای نمایندگی های فعال جهت دسترسی و خرید راحت، گارانتی و خدمات پس از فروش، در دسترس بودن قطعات مصرفی، قیمت واقعی و مقرون به صرفه همچنین اطمینان از اصل بودن کالا از ویژگی های یک پکیج دیواری مناسب با برند معروف است. در حال حاضر اگر سری به بازار و فروشگاههای معتبر زده باشید خواهید دید که پکیج دیواری با ده ها برند از قبیل پکیج ایران رادیاتور و دیگر مارک ها که هریک دارای سطح کیفیت همچنین قیمت متنوع هستند در نمایندگی ها به فروش می رسند.

یکی دیگر از ویژگی های پکیج دیواری مناسب که باید به آن توجه نمود ظرفیت گرمایشی آن می باشد. هنگام انتخاب  ظرفیت گرمایشی باید به برخی نکات از جمله تعداد طبقات، اقلیم جغرافیایی، و از همه مهمتر متراژ بنا را باید در نظر داشت. پکیج با توان گرمایشی متفاوتی تولید و عرضه می گردد، اما چگونه بفهمیم که کدام ظرفیت برای ما مناسب تر است. برای تعیین توان متناسب یکی از فاکتورهای اساسی متراژ فضای مورد نظر می باشد. به طور تقریبی و با اتکا به تجربه، گزینه ی پیشنهادی برای بناهایی کمتر از 120 مترمربع پکیج با توان گرمایشی 24 کیلو وات، و هرچقدر فضا بزرگتر شود به طور طبیعی توان گرمایشی بالاتری نیازمندیم. همچنین ارتفاع ساختمان و محل قرار گیری واحد تاثیر بسزایی در تعیین ظرفیت و توان گرمایشی پکیج دارد.

به جهت گرم کردن آب ورودی به دستگاه، قطعه ای بنام مبدل حرارتی تعبیه شده، با باز شدن شیرآب مصرفی، توسط سنسور ورود آب تشخیص داده می شود و سبب روشن شدن شعله می گردد. مبدل ها بالای شعله قرار دارند و آب سرد با عبور از مبدل حرارت لازم را بدست آورده و به مسیر خروجی هدایت می شوند. پکیج ها در دو نوع تک مبدله و دومبدله تولید و طراحی شده اند. پکیج های تک مبدل آبگرم بهداشتی و آبگرم مورد نیاز مدار را به طور همزمان بوسیله ی تنها یک مبدل تامین می کنند. به دلیل عبور و جریان آب به طور مستقیم با این قطعه، این نوع پکیج گرمایشی میزان رسوب پذیری بسیار بالاتری نسبت به نوع دو مبدله ی آن دارند. بنابراین توصیه می شود در شهرها و مناطقی که املاح آب شهری بالاست از پکیج دومبدله به دلیل رسوب پذیری کمتر استفاده نمایند. همچنین پکیج دیواری در دو نوع فن دار و بدون طراحی و عرضه می شوند. در واحدها و ساختمان هایی که طول لوله ی دودکش ساختمان دارای ارتفاعی کمتر از یک متر باشد، استفاده از پکیح بدون فن بلامانع است ، اما در صورتیکه طول لوله ی دودکش ساختمان کمتر از 3 متر باشد لازم است از پکیج های فن دار جهت تامین آبگرم موردنیاز بهره مند شد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و زندگی کردن در دنیای مدرن، خرید و انتخاب تجیهزات و وسایل پیشرفته به یکی از اولویت های تمامی افراد تبدیل شده، سازنده های پکیج دیواری نیز از قافله عقب نمانده و با بکاگیری جدیدترین ایده ها و فناوری روز دنیا پکیج هایی هوشمند و دیجیتال طراحی و تولید می کنند. بهره مندی از سیستم عیب یاب هوشمند یکی از ویژگی های منحصر بفرد یک پکیج دیواری مناسب است که به کاربر این امکان را می دهد که در صورت خرابی و اخلال در عملکرد پکیج در کوتاهترین زمان ایراد و خطای بوجود آمده را شناسایی و کاربرد اطلاع دهد. همین امر سبب شده که استهلاک پکیج به کمترین میزان برسد. با در نظر گرفتن و ملاحظه ی نکات ذکر شده در خصوص انتخاب پکیج دیواری از فروشگاه و نمایندگی های معتبر می توانید با هزینه ای مقرون به صرفه خریدی مطمئن و کالایی اصلی داشته باشید.

شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه دماپویا نسبت به مشاهده و خرید سایر سیستم های گرمایشی اقدام نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.