×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

روح‌الله زم - همسر روح‌الله زم: شوهرم ۱۹ مهر از پاریس به بغداد پرواز کرده‌ بود/ لوفیگارو: زم قصد دیدار با آیت الله سیستانی را داشت -

یک رسانه فارسی‌زبان خارج‌از کشور، به‌نقل‌از مهسا رازانی، که او را همسر روح‌الله زم، مدیر آمدنیوز، نامیده، نوشته: همسرم جمعه عصر ۱۹مهر با پرواز «رویال جوردنین» از پاریس به بغداد رفت.

او توقف کوتاهی در امان، پایتخت اردن، داشت و بامداد شنبه ۲۰ مهر به بغداد رسید. ۲۴ساعت نخست ورود به بغداد، ما خبری از او نداشتیم و به تماس‌های زیاد من پاسخ نداد.

تا بامداد روز یکشنبه که در تماس تلفنی یک‌ دقیقه‌ای با لحن و ادبیاتی غیرمعمول از سلامتی‌اش خبر داد و دوباره از او بی‌خبر شدیم تا این‌ که در رسانه‌های ایران خبر بازداشت‌اش منتشر شد.

روزنامه لوفیگارو چاپ پاریس از قول «منابعی» جزئیاتی از نحوه دستگیری روح الله زم موسس کانال ضدانقلاب منتشر کرده‌ است.

به ادعای این نشریه، ایران یک فرد جوان را برای دیدار با روح الله زم به پاریس، محل اقامت او، اعزام کرده است.

این فرد، زم را متقاعد می‌کند تا برای دیدار با آیت الله سیستانی به نجف عراق سفر کند. وی پس از ورود به نجف در دام نیروهای امنیتی ایران افتاده، دستگیر و به داخل کشور منتقل می‌شود.

این گزارش می‌افزاید که نیروهای امنیتی ایران تلفن همراه و رایانه وی را نیز در اختیار گرفته‌اند و از این طریق توانسته‌اند اطلاعات مهمی درباره «منابع خبری» زم به دست بیاورند. /مثلث آنلاین

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.