×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سارق لوازم داخل خودرو در آستانه‌اشرفیه به دام افتاد - سارق لوازم داخل خودرو در آستانه‌اشرفیه به دام افتاد - آستانه‌اشرفیه
سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در آستانه‌اشرفیه، مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها یک متهم را در این پرونده شناسایی کرد بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش در آستانه‌اشرفیه دستگیر شد.

وی افزود: متهم ۳۵ ساله در برسی فنی پلیس به ۶ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در آستانه‌اشرفیه و فروش وسایل سرقتی به یک مال‌خر در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار اعتراف کرد.

سرهنگ محمدی‌نسب گفت: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه در پایان از شهروندان خواست، وسایل نقلیه خود را به دزدگیر و قفل‌های مطمئن مجهز کنند تا از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری شود و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.