جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بسیاری از بدهی‌های فعلی حوزه بهداشت و درمان واقعی نیست
    09 آبان 1398 - 18:58
    شناسه : 161064
    0

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به اینکه بسیاری از بدهی‌های فعلی در حوزه بهداشت و درمان واقعی نیست، گفت: وزارت بهداشت باید نظارت نامحسوسی در سطح شهرستان‌ها داشته باشد

    پ
    پ

    الله نیکفر نماینده لاهیجان - بسیاری از بدهی‌های فعلی حوزه بهداشت و درمان واقعی نیست - دکتر ذبیح نیکفر

    دکتر ذبیح نیکفر در جلسه بررسی وضعیت بهداشت و درمان گیلان با حضور وزیر بهداشت در سالن اجتماعات استانداری در رابطه با وضعیت بیمارستان پیروز لاهیجان اظهار داشت: این بیمارستان توسط شما افتتاح شد و اکنون در بخش هایی نیاز به حمایت دارد.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با اشاره به عدم تعیین و تکلیف درمان بستر و درمانگاه شهر دیلمان گفت: با وجود اینکه مکان این درمان بستر جند سالی است آماده است اما هنوز تجهیز و تعیین و تکلیف نشده.

    وی با اشاره به بیمه تکمیلی، اظهار کرد: زمانی که بیمه پایه هزینه درمان را نپذیرد بیمه تکمیلی هم نمی پذیرد و این موضوع سبب بدهی و مشکلاتی برای بیماران‌ می‌شود.

    نیکفر در ادامه با اشاره به فاصله مراکز جامع سلامت در برخی نقاط استان گیلان، گفت: دندان‌پزشکان در مراکز دورست حضور پبدا نمی‌کرده و یا خدمات کافی و مناسب ارائه نمی‌دهند.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس به عدم وجودآمبولانس‌های مناسب برای مناطق کوهستانی در جنوب استان گیلان به ویژه شهر رودبار، افزود: متاسفانه در برخی مواقع شاهد فاکتورسازی‌های کاذب هستیم.

    نیکفر با تأکید بر لزوم نظارت نامحسوس از سوی وزارت بهداشت در شهرستان‌ها، تصریح کرد: بسیاری از بدهی‌های فعلی واقعی نیست در صورت عدم نظارت فاکتورسازی کاذب ادامه خواهد داشت و هرچقدر سرمایه وارد شود باز بدهکار خواهیم بود. / مهر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.