چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روزبهان گزینه نهایی مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد انزلی
    12 آبان 1398 - 10:23
    شناسه : 161160
    0

    شنیده ها حاکی از این است که محمدولی روزبهان که از حمایت محمدباقر نوبخت ، محمد علی نجفی و رضا مسرور برخوردار بود توانست به عنوان گزینه نهایی به هیات دولت معرفی شود تا پس از تصویب به عنوان هفتمین مدیرعامل منطقه آزاد انزلی منصوب گردد‌.

    پ
    پ

    دکتر محمدولی روزبهان 8 - روزبهان گزینه نهایی مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد انزلی - روزبهان

    در حالیکه از اواسط شهریورماه با رفتن رضا مسرور به هیات مدیره شستا گزینه های مختلفی برای مدیرعاملی منطقه آزاد انزلی مطرح شدند شنیده ها حاکی از این است که محمدولی روزبهان که از حمایت محمدباقر نوبخت ، محمد علی نجفی و رضا مسرور برخوردار بود توانست به عنوان گزینه نهایی به هیات دولت معرفی شود تا پس از تصویب به عنوان هفتمین مدیرعامل منطقه آزاد انزلی منصوب گردد‌.

    دکتر محمد ولی روزبهان متولد سال ۱۳۴۴ در شهر رشت ، دکتری مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی گیلان است.

    وی در حال حاضر رییس سازمان برنامه استان گلستان است، ریاست سازمان چای کشور ، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار گیلان، رییس جهاد دانشگاهی گیلان و ریاست دانشکده علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی رشت در کارنامه سوابق علمی و اجرایی وی وجود دارد.

    پیش از این رحمانی خلیلی، محسن باقری، پرویز گلریز، کیوان محمدی ، هرمز ربانی از دیگر گزینه هایی بودند که نامشان برای این پست در رسانه ها مطرح شده بود.
    محمد ولی روزبهان از خانواده شهدای معزز استان گیلان است.

    گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.