شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آغاز رسمی نهضت آسفالت در رشت/ پایان جولان ضد توسعه‌ها
    15 آبان 1398 - 15:37
    شناسه : 161321
    0

    شنیده ها حکایت از آن دارد که طی روزهای آینده رسماً نهضت آسفالت کامل تمامی معابر شهری با دستور ناصر حاج محمدی شهردار رشت آغاز خواهد شد.

    پ
    پ

    12 - آغاز رسمی نهضت آسفالت در رشت/ پایان جولان ضد توسعه‌ها - رشت

    شنیده ها حکایت از آن دارد که طی روزهای آینده رسماً نهضت آسفالت کامل تمامی معابر شهری با دستور ناصر حاج محمدی شهردار رشت آغاز خواهد شد.

    بر همین اساس گفته می شود پس از انجام موفقیت آمیز بخشی از فرآیند نهضت ترمیم آسفالت معابر شهر رشت، اکنون نوبت به انجام پروژه ای رسیده که سال هاست شهروندان رشتی انتظار آن را از مسئولین شهری و استانی داشته اند.

    مبحث کیفیت آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر رشت یکی از دغدغه های جدی رشتوندان بوده که شاید همواره به عنوان اولین دغدغه پس از موضوعات محیط زیستی رودخانه ها و محل دفن زباله سراوان مطرح می شود. اما اکنون با دستور شهردار رشت طی روزهای آینده این پروژه عظیم آغاز خواهد شد تا بخشی از دینی که شهروندان بر گردن خادمین خود دارند به مرحله انجام برسد.

    گفتنیست آغاز اجرای این پروژه آنهم در شرایطی که کمتر از پنج ماه از آغاز بکار حاج محمدی در شهرداری رشت می گذرد نوید بازگشت شهرباران های نقره ای به روزهای خوش و پایان جولان برخی افراد ضد توسعه را می دهد. اتفاقی که در کنار افتتاح تصفیه خانه شیرابه سراوان طی ۵۰ روز آینده و سایر اقدامات زیرساختی و اصولی که به زودی در خصوص آنها گفته خواهد شد، نشان از عزم جدی مدیریت شهری رشت برای تحقق شعار “دوباره رشت” است/رشت ۲۰

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.