×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

مراسم معارفه شهردار جدید کومله - شفقی: پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ها در اولویت شهرداران شهرستان لنگرود باشد/ عباسقلی زاده: باید برای شهر برنامه راهبردی و محوری تعریف شود -

مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید کومله روز ( پنج شنبه_ ۱۶ آبان) با حضور فرماندار لنگرود، نماینده مردم شهرستان، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان و مسئولان استانی و شهرستانی و برخی از شهرداران شهرهای تابعه در سالن اجتماعات گردان حمزه کومله برگزار شد.

شفقی: پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ها در اولویت شهرداران شهرستان لنگرود باشد؛ عباسقلی زاده: باید برای شهر برنامه راهبردی و محوری تعریف شود؛ شهرداران باید با حسن نیت و صداقت در کار از تبعیض بین شهروندان پرهیز کنند

“سیروس شفقی” در این مراسم ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج)، گفت: کومله با پیشینه تاریخی و درخشان و با مردمانی نجیب و شهیدپرور یکی از مهم ترین شهرهای لنگرود است که بیش از ۵۶ سال سابقه تاسیس شهرداری را دارد.

فرماندار لنگرود با اشاره به نقش مهم شهردار در توسعه شهری و خدمت به مردم، افزود: شهروندان به عنوان صاحبان اصلی خدمت و ولی نعمتان، مدیریت شهری و دولت سه ضلع مهم در شهر محسوب می شود‌.

مهندس شفقی ادامه داد: زندگی شهری زندگی جمعی است و مدیریت شهری امانت دار زیرساخت و امکاناتی است که استفاده بهینه و شفافیت از آنان موجب جلب اعتماد عمومی و مشارکت شهروندان می شود.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ها در اولویت شهرداران شهرستان لنگرود باشد گفت: شورا حلقه وصل کننده بین مردم و دولت است و تعامل بین شورا و شهرداری و اولویت قرار دادن منافع جمعی و مردمی بر منافع فردی و درنظرگرفتن قسم شورایی موجب رشد و توسعه شهر می شود و مجموعه وزارت کشور نیز برای کاهش و رفع مشکلات شهرداری ها آمادگی دارد.

**باید برای شهر برنامه راهبردی و محوری تعریف شود

《هوشنگ عباسقلی زاده》در این مراسم با بیان اینکه بزرگ‌ترین چالش در مدیریت شهری، ساماندهی پسماند است، گفت: پسماند یکی از مشکلات جدی در کل کشور و استان‌های شمالی است و شهرداران باید با ارائه راهکارهای مناسب در کم کردن تولید زباله و تفکیک از مبدا اقدامات اساسی را اتخاذ کنند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به تاکیدات وزارت کشور در تهیه نقشه های محله بندی، افزود: متاسفانه این موضوع در گیلان خوب عمل نشده و افزایش مشارکت مردم در تصمیم سازی ها و توزیع عادلانه خدمات در محلات از جمله مزایای این برنامه است.

وی با بیان اینکه دوره مدیریت سنتی به پایان رسیده و باید برای شهر برنامه راهبردی و محوری تعریف شود، افزود: شهرداران باید با حسن نیت و صداقت در کار از تبعیض بین شهروندان پرهیز کنند.

گفتنی است، در این مراسم “منوچهر مهدی پور ” به عنوان شهردار جدید کومله معرفی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.