×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اگر ترجیح می دهید در محل کار تغییری در ظاهر خود ایجاد کرده و یا این که از پوشش های معمول که مدام از آن ها استفاده می کنید خسته شده اید پیشنهاد می کنیم که حتما شال ها و روسری هایی که به صورت ویژه برای محل کار دوخت و طراحی می شوند استفاده کنید.

در درجه اول باید گفت که شما قطعا باید در محل کار از رنگ های کلاسیک، متداول و همین طور معقول استفاده کنید، ترجیحا رنگ هایی مانند زرد، صورتی، بنفش، قرمز و چند مورد دیگر را از این لیست حذف کنید، پس از هر چیزی نباید از یاد ببرید که پوشش شما در محل کارتان باید تفاوت هر چند گسترده ای با دیگر مواقع داشته باشد.

به هر حال بهتر است که در زمان خرید روسری یا شال، رنگ را دقیقا مطابق فرم صورت خود انتخاب کنید.

رنگ های تیره در محیط های کاری و اداری قطعا جز اولویت های اول هستند، ترکیب این رنگ ها با رنگ های کمی روشن تر نیز جوابگو است، در مورد شال نیز باید بگوییم که استفاده از شال های بلند در محل کار ایده آل است.

نکات مهم انتخاب شال و روسروی برای محل کار

در کنار مواردی که شرح دادیم، روسری های فول و پوشاننده کل سر و گردن نیز می توانند جز گزینه های مناسب دیگر باشند، البته که تا حد زیادی بستگی به سلیقه خودتان دارد، اما اگر می خواهید از متداول ترین روش های ست استفاده کنید، نباید از یاد ببرید که ترکیب حداقل دو اکسسوری و یا پوشش در این موارد بسیار وضعیت را بهتر می کند.

پیشنهاد ما این است که از روسری قواره بزرگ یا شال های دو متری برای سر کار استفاده نمایید.

همین طور پیشنهاد می شود که از طرح های ساده استفاده کنید، این مورد را هم در شال و هم در زمینه انتخاب روسری در نظر بگیرید.

همچنین جنس شال و روسری نیز بسیار مهم می باشد. پیشنهاد ما این است که از شال لمه یا شال پلیسه در محل کار استفاده نشود. استفاده از روسری و شال های نخی پیشنهاد بهتری می باشد.

در بیشتر محیط‌های اداری خانم‌های ایرانی مقنعه سر می‌کنند اما اگر محیط کار شما به گونه‌ای است که می‌توانید روسری یا شال سر کنید، بهتر است از شال و روسری مشکی، قهوه‌ای، سرمه‌ای و خاکستری استفاده کنید. لطفا سراغ شال‌های گلدار و روسری‌هایی با رنگ‌های تند و تیز و شلوغ نروید.

اگر صورت بیضی دارید، بیشتر مدل ها برای شما مناسب است. شما با صورت بیضی می توانید شال و روسری خود را به دلخواه ببندید در صورت مثلثی چون عرض چانه خیلی کم است و چانه نوک تیز است و در عوض پیشانی عریض است، شما باید عرض پیشانی را کم کنید تا با چانه متناسب شود.

خرید روسری مناسب خانم های شاغل

روسری و شال را طوری سر کنید که گوشه های پیشانی تان پوشیده شود. می توانید تیزی چانه را با روسری و شال بگیرید، به این صورت که شال و روسری را طوری ببندید که قسمت پایین چانه پوشیده شود.

چون در صورت های مربع، چانه و فک حالت چهارگوش دارد شما باید این لبه ها را به روسری و شال گرد نشان دهید. شال ها بهترین گزینه برای صورت های مربعی شکل است.

برای مانتوهای تابستانی و خنک که تقریباً همگی اسپورت هستند می توانید شال های رنگی را در نظر بگیرید؛ مخصوصاً رنگ های روشن را که باعث می شود در روزهای گرم، خیلی گرم تان نشود. یادتان باشد در روزهای تابستان شال را طوری سر کنید که مجبور نشوید آن را دور گردن تان بپیچانید چون این کار باعث می شود حسابی سرتان داغ شود.

اصول پوشش سر برای خانم ها در محل کار

فرا تر از تمامی مواردی که تاکنون در این مورد خوانده اید باید این نکته را نیز خاطر نشان شویم که قطعا هماهنگ بودن رنگ و ساختار و حتی طرح شال و روسری با مانتو برای خانم ها جز گزینه های مهم است که باید رعایت گردد.

برای پالتوها که اغلب رسمی هستند، روسری نخی مناسب تر است. یک انتخاب دیگر هم دارید و آن، این است که شال و روسری را همراه هم سر کنید. به این ترتیب اگر نگران سرما خوردن سرتان هستید، می توانید روی روسری تان یک شال نخی که کمی هم ضخیم باشد بیندازید.

 یادتان باشد بعد از اینکه روسری تان را گره زدید، دنباله هایش را داخل یقه پالتو بیندازید. چون پالتو های زنانه معمولاً یقه های زیبایی دارند و این کار باعث می شود یقه پالتو دیده شود. شال را هم به صورت ساده روی سر بیندازید و دنباله هایش را به همان صورت رها کنید.

این نکته را هم همیشه در نظر داشته باشید؛ اینکه شما شال یا روسری تان را چطور ببندید و چه مدلی برای بستن شان در نظر بگیرید، در ظاهر شما تفاوت زیادی ایجاد می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.