×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

محمودی فرماندار آستانه‌اشرفیه - حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کاری مسئولان شهرستان باشد - یونس محمودی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ یونس محمودی بابیان اینکه همه ما وظیفه ‌داریم در خدمت مردم بوده و در راستای حل مشکلات آنان گام برداریم اظهار داشت: رسیدگی به حقوق شهروندان از وظایف حاکمیت در مقابل مردم است و یکی از راههای حفظ و صیانت از حقوق شهروندی آشنا نمودن افراد با حقوق شهروندی از طریق ارائه آموزش های لازم و با بهره گیری از رسانه های جمعی اعم از مطبوعات، نشریات و رسانه های جمعی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه افزود: جلوگیری از بروز فساد اداری و تضییع حقوق افراد در دستگاههای اجرایی، نظارت عمومی بر عملکرد دستگاه و انجام فعالیت ها در زمینه تکریم ارباب رجوع ، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از وظایف تک تک مسئولان شهرستان است .

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: سلامت اداری یکی از خواسته های جوامع مختلف است ویک ابزار توزیع عادلانه خدمت به مردم می باشد و سلامت اداری خواه ناخواه ریشه در دو عامل مدیریت و رهبری قوی و صادقانه و انجام درونی نظام اداری دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: در بحث صیانت از حقوق شهروندی وفق دستور العمل ابلاغی دکتر روحانی همه ی ادارات موظفند طبق دستورالعمل استقرار میز خدمت عمل کرده و ایرادات موجود را رفع نمایند و در این زمینه انتظار می رود بصورت جدی تر برنامه ریزی کنند. همچنین ملاقات عمومی با مردم روزهای سه شنبه هر هفته و با حضور مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری به صورت علنی برگزار می شود و در این راستا هیچ مسئول یا کارشناسی حق عزیمت به ماموریت های استانی و شهرستانی را نخواهد داشت.

یونس محمودی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو به کلیه روسای ادارات شهرستان تاکید کرد: از هرگونه اقدام اجرایی منجر به بروز چالش های اجتماعی و امنیتی در شهرستان بدون هماهنگی نماینده دولت از سوی مسئولان جدا پرهیز و اجتناب شود .

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.