×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مریم بخشی - کدام زمینه چمن مصنوعی افتتاح شد خانم مدیر کل - فاطمه قاسمی

به گزارش خط اول ورزشی، در حالی که فقط در استان کرمان ۱۵ مجموعه ورزشی با دو زمین فوتسال و فوتبال در حد استانداردهای جهانی در هفته تربیت بدنی افتتاح شد، در گیلان فقط خانم مدیر کل خبر افتتاح ۴ زمین چمن مصنوعی را داد، اما قصه زمانی جالب تر می شود که بدانید سه فقره از این ۴ زمین چمن مصنوعی هنوز افتتاح نشده اند، اگرچه پیشرفت فیزیکی بالایی دارند اما نه افتتاح شده‌اند و نه قابل بهره‌برداری هستند.

مریم بخشی در هفته تربیت بدنی گفته بود؛ ۴ زمین چمن مصنوعی با ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرهای آستارا، رشت و آستانه اشرفیه افتتاح شد که تنها وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا افتتاح زمین چمن مصنوعی این شهرستان را تایید کرده است.

اما فاطمه قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه به خبرنگار ما گفت: زمین چمن مصنوعی شهید کروبی این شهرستان، ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید گرانول آن ریخته شود تا بتوان از آن استفاده کرد.

غفاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت نیز به خبرنگار ما گفت: دو زمین مورد نظر خانم مدیر کل، زمینهای چمن مصنوعی سردار جنگل رشت و خوشتام کوچصفهان بوده که هنوز افتتاحی در آن صورت نگرفته است، اگر چه این ها نیز تقریبا آماده اند و به عملیات پایانی آن نزدیک شدیم.

با این تفاسیر چنین آمارهایی که از سوی یک مقام ارشد دولتی باعث منحرف کردن اذهان عمومی می شود، را چگونه باید ارزیابی کرد.

حتی نمایشگاهی که به عنوان نمایشگاه دستاوردهای ورزش و جوانان گیلان، سال گذشته در هفته تربیت بدنی برگزار شده بود را نتوانستند به موقع برگزار کنند و با حدود یک ماه تاخیر روز گذشته آن را افتتاح کردند.

اگر یک اداره کل نتواند تنها مناسبت مربوط به خود در طول سال را به درستی برگزار نماید چه انتظاری می‌توان داشت که به سایر امور فوریت دار به درستی ترتیب اثر دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.