×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

state logo - اعتراف تلخ اداره کل ورزش و جوانان گیلان به آمارسازی در هفته تربیت بدنی - اداره کل ورزش و جوانان گیلان

مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ۲۴ مهرماه سال جاری از افتتاح ۴ زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر۸۰ میلیارد ریال در هفته تربیت بدنی (که مصادف است با ۲۶ مهر تا دوم آبان) در شهرهای رشت و آستارا و آستانه اشرفیه خبر داده بود که چند روز پیش خبرنگار خط اول ورزشی در گفتگو با روسای ورزش و جوانان شهرستانهای مذکور دریافت به جز زمین چمن مصنوعی شهرستان آستارا باقی زمین ها هنوز افتتاح نشده است و این آمارسازی ها صرفا برای دست پر بودن در هفته تربیت بدنی ارایه شده است.

 امروز اما اتفاق جالب تری افتاد و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در مقام پاسخگویی به جای اینکه ابرو را درست نماید چشم اداره کل را هم کور کرد.

وی که با پایگاه خبری دیار میرزا گفتگو کرده است، در اعترافی ضمنی گفت: از چهار زمین چمن مصنوعی، تنها زمین چمن مصنوعی آستارا بهره‌برداری شده است و هم اکنون مسابقات لیگ دسته سه در آن برگزار می‌شود. وی همچنین با اشاره به اینکه زمین شهید کروبی آستانه اشرفیه آماده است و تنها شانه زدن زمین باقی مانده است، افزود: مینی چمن مصنوعی فشتم کوچصفهان نیز آماده است و مشکلی برای برگزاری بازی در آن وجود ندارد. ورزلدوست ادامه داد: چمن مصنوعی فلکده رشت تمام شده است و تنها فنس‌کشی دور زمین باقی مانده است.

همانطور که از نظر گذشت، بعد از گذشت یک ماه از هفته تربیت بدنی، وعده خانوم مدیرکل هنوز عملی نشده و بناست به زودی عملیات عمرانی این پروژه ها به زودی!!! به اتمام برسد و مسئولین جهت افتتاح تشریف بیاورند و اگر آماری در آن تاریخ ارایه شده است صرفا برای خالی نبودن دستان این اداره کل در هفته تربیت بدنی بوده است.

منبع: خط اول ورزشی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.