سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهره‌مندی 70 درصدی یارانه‌بگیران گیلانی از صندوق حمایتی دولت
    05 آذر 1398 - 14:18
    شناسه : 162097
    0

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از بهره‌مندی یک‌میلیون و ۸۴۹ هزار نفر گیلانی از صندوق حمایتی دولت در طی این مدت خبر داد.

    پ
    پ

    حمایتی - بهره‌مندی 70 درصدی یارانه‌بگیران گیلانی از صندوق حمایتی دولت - گیلانی

    عباس علیزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان بهره‌مندی گیلانیان از طرح حمایتی دولت اظهار کرد: در استان گیلان ۸۷۰ هزار و ۳۷۳ خانواده شامل دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر یارانه دریافت می‌کنند که از این میزان یک‌میلیون و ۸۴۹ هزار نفر از بسته حمایتی دولت بهره‌مند شدند.

    وی با اشاره به چگونگی دریافت بسته حمایتی دولت توسط افرادی که از این طرح بهره‌مند نشدند، گفت: سعی دولت بر این است که تمام خانوارهای واجد شرایط بسته حمایتی را دریافت کنند و آن دسته از خانوارها که این طرح را دریافت نکردند و هزینه به حسابشان واریز نشده می‌توانند (کد ملی #۶۳۶۹*) را وارد کرده و درخواست خود را پیگیری کنند.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تأکید بر اینکه متقاضیان بعد از دریافت پیامک از سوی وزارت تعاون باید هرچه سریع‌تر درخواست خود را تکمیل کنند، افزود: بعدازاینکه سرپرست خانوارها کد اعلام‌شده را وارد کردند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ادامه مراحل پیامکی ارسال کرده و تا ۴۸ ساعت متقاضیان وقت دارند درخواست خود را تکمیل کنند.

    علیزاده با درخواست از مردم برای مراجعه به دستگاه‌های دولتی بیان کرد: کارشناسان ۲۰ روز وقت دارند پس از طی کردن تمام مراحل نتیجه را اعلام و پس‌ازآن متقاضیان برای دریافت کمک‌های معیشتی دولت به مراکز و دستگاه‌های دولتی مراجعه کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.