چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتخابات هیات فوتبال استان گیلان کاملا قانونی بود/ سازمان بازرسی در مورد بازنشستگی چیزی به ما اعلام نکرد
    13 آذر 1398 - 0:47
    شناسه : 162685
    0

    انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گیلان بدون حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و همین مسئله شائبه هایی در خصوص صحت این انتخابات به وجود آورده است.

    پ
    پ

    فدراسیون فوتبال - انتخابات هیات فوتبال استان گیلان کاملا قانونی بود/ سازمان بازرسی در مورد بازنشستگی چیزی به ما اعلام نکرد - فدراسیون فوتبال

    به گزارش “ورزش سه”، اما فدراسیون فوتبال بر این عقیده است این انتخابات در سلامت کامل برگزار شد و مورد تایید است و قرار به تکرار انتخابات نیست.

    عبدالکاظم طالقانی، نماینده استان ها در هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این باره می گوید: « در بند ماده ۱۴  اساسنامه فدراسیون فوتبال دو تبصره وجود دارد که در تبصره اول این بند عنوان شده برگزاری انتخابات بر عهده رئیس فدراسیون فوتبال بوده و در صورت عدم حضور وی، یکی از نواب رئیس فدراسیون می توانند مجمع را برگزار کنند.

    اگر رئیس و یا نواب رئیس حضور نداشته باشند مسئولین برگزاری مجمع بر عهده مدیر کل وزارت ورزش و جوانان خواهد بود. مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گیلان با حضور نایب رئیس فدراسیون انجام شده و کاملا قانونی بوده و هیچ شائبه ای در خصوص این مجمع وجود  نداشت.

    ضمن اینکه بر اساس صورتجلسه ای که در وزارت ورزش  بین رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان، آقایان اسبقیان و رغبتی به امضا رسیده اعلام شده که اگر سازمان بازرسی استان نسبت به مسئله بازنشستگی مطلبی را عنوان کرده باشد، نیاز است جلسه ای برای رفع موضوع برگزار و بررسی لازم صورت بگیرد که هیچ گونه مطلبی در خصوص بازنشستگی  از سوی بازرسی توسط استان اعلام نشده که در صورت تمایل برای روشن شدن افکار عمومی نامه هایی که در این زمینه ارسال شده است را منتشر خواهیم کرد.»

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.