چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41625 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2379×
شهردار رشت در چند ماه به اندازه چند سال کار کرده است
  • 13 آذر 1398 ساعت: 11:14
  • شناسه : 162711
    1

    معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه شهردار رشت در این چند ماه به اندازه چند سال کار کرده است، گفت: نکته مثبت کار این است که هیچ بو یا حشره مزاحمی وجود ندارد و امیدوارم هرچه سریعتر سوله های کارخانه کودآلی لاکان راه اندازی شود.

    پ
    پ

    41 - شهردار رشت در چند ماه به اندازه چند سال کار کرده است - رشت

    خبرراست نوشت: دکتر حسین رجب صلاحی معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در بازدید از لندفیل سراوان، گفت: تفاوت امروز با گذشته دراین است که بو و حشرات موزی در منطقه وجود ندارد.

    وی با تشکر از شهردار رشت، گفت: استفاده از یک سم گیاهی مناسب با شرایط منطقه و پوشش روزانه سلولهای دفن بهداشتی زباله موجب از بین رفتن بو و حشرات موزی بویژه مگس گردیده است

    در حال حاضر با توجه به بازدید هایی که در سطح کشور داشتم رشت نسبت به شهرهای دیگر بویژه سه استان شمالی در شرایط مطلوبتری قرار دارد.

    معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ابراز امیدواری کرد تا با راه اندازی خطوط دو، سه و چهار کود آلی ظرفیت اینکارخانه به هزار تن در روز رسیده و درصد باقی مانده ریجکتی زباله مستقیماً به زباله سوز انتقال داده شده تا لندفیل سراوان برایدریافت زباله روزانه تعطیل شود.

    دکتر رجبصلاحی با اشاره به راه اندازی سوله های تصفیه خانه شیرابه سراوان، اظهار داشت: حدود چهار ماه قبل در این محل حاضرشده بودم اما هیچ سوله یا سازه ای وجود نداشت و خوشبختانه با سرعت کارهای لازم انجام شد.

    وی با بیان اینکه شهردار رشت در این چند ماه به اندازه چند سال کار کرده است، گفت: نکته مثبت کار این است که هیچ بو یا حشره مزاحمی وجود ندارد و امیدوارم هرچه سریعتر سوله های کارخانه کودآلی لاکان راه اندازی شود.

    شهردار رشت نیز با قدردانی از وزارت کشور و بخصوص سازمان برنامه و بودجه و شخص دکتر نوبخت، گفت: مدیران استانی نیز در اینراه کمک های بسیار زیادی کرده اند تا امروز تمام هزینه های شهرداری به مرحله پاسخ برسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.