یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تور باکو در بهار با بیسان گشت
    13 آذر 1398 - 13:08
    شناسه : 162747
    0

    جهت رزرو تور های لحظه آخری باکو و هر مسیر دیگری می توانید با شماره تماس 02166538061 و یا در وبسایت اختصاصی بیسان گشت به آدرس bisungasht.com  تور خود را رزرو و خریداری نمایید .

    پ
    پ

    در فصل بهار شهر زیبای باکو از سرمای زمستانی خارج شده و هوای بهاری بی نظیرو لذت بخشی را  داراست. همین امر باعث شده مسافران در این فصل ، سفر های بهاری به باکو را آغاز کنند . چرا که در فصل پاییز و زمستان از انبوه مسافران باکو کاسته شده است . در واقع با شروع بهار و در ادامه تابستان سفر به باکو رونق می گیرد . به خاطر تقاضای بالای مسافران برای سفر به باکو معمولا قیمت پرواز و هتل ها کمی افزایش پیدا می کند و در اکثر اوقات هتل و یا پرواز سریعا پر شده و جا نمی دهد . شرکت بیسان گشت مهر با توجه به این که مجری مستقیم تور باکو می باشد. معمولا تورهایی چون باکو و یا تور استانبول را با بهترین و کاملترین خدمات و در عین حال با ارزان ترین قیمت حتی در فصل هایی چون بهار و تابستان که هایسیزن این مسیر ها می باشد ارایه می دهد .جهت رزرو تور های لحظه آخری باکو و هر مسیر دیگری می توانید با شماره تماس 02166538061 و یا در وبسایت اختصاصی بیسان گشت به آدرس bisungasht.com  تور خود را رزرو و خریداری نمایید .

    1 - تور باکو در بهار با بیسان گشت - بیسان گشت

    باکو در بهار :

    بهار از جمله فصل های مهم برای گردشگران به حساب می آید چرا که اکثر مسافران تحمل سرما را ندارند و منتظر هستند تا بهار از راه برسد و سفر های خود را آغاز کنند . در فصل بهار هوای شهر زیبای باکو بسیار فوق العاده می باشد . در واقع در این فصل درختان پر از شکوفه های بهاری شده و سفر در این فصل میتواند یک تجربه عالی و پر خاطره برای مسافران تور باکو می باشد .

    3 1 - تور باکو در بهار با بیسان گشت - بیسان گشت

    گفتنیست که با آغاز بهار سفر های  تور زمینی باکو هم رونق زیادی پیدا می کند . در واقع در فصل بهار با رونق گرفتن سفر ، قیمت پرواز ها معمولا افزایش می آید و دیگر از پرواز های چارتری که در فصل زمستان با قیمت های پایین میتوانستید خریداری کنید  خبری نیست . لذا خیلی از گردشگران سفر های زمینی به باکو را به سفر های هوایی آن ترجیح می دهند . به خصوص برای مسافرانی که به صورت گروهی و خانوادگی و پر جمعیت به باکو سفر می کنند . البته برای مسافران ماجراجویی که علاقمند به هر نوع سفری می باشند می تواند سفر های زمینی به باکو برایشان بسیار جذاب باشد .

    گفتنیست که در تور های زمینی باکو ، برگزاری تور ها به دو صورت تور زمینی باکو از تهران با اتوبوس و همچنین تور زمینی باکو از مرز آستارا و بیله سوار برگزار شود .

    در تور زمینی باکو از تهران همه روزه از ترمینال غرب تهران با اتوبوس های vip  تخت شو 25 نفره برگزار می گردد و خدمات تور زمینی باکو با اتوبوس شامل بلیط رفت و برگشت اتوبوس از تهران به باکو ، بیمه مسافرتی ، ویزا ، هتل با صبحانه ، لیدر فارسی زبان و ترنسفر مسافران از ترمینال تا هتل می باشد. در این سفر هنگام خروج از مرز ویزا و پاسپرت مسافران چک می شود .

    در تور زمینی باکو از مرز آستارا یا بیله سوار نیز همه روزه و بنا به تایم رسیدن مسافران به مرز، ترنسفر شما انجام می گیرد . گفتنیست که نحوه رسیدن مسافران به مرز به عهده خود مسافر می باشد . خدمات تور باکو از مرز نیز شامل : ویزا ، ترنسفر مرزی ، بیمه مسافرتی ، هتل با صبحانه و لیدر فارسی زبان می باشد .

    2 1 - تور باکو در بهار با بیسان گشت - بیسان گشت

    شرکت بیسان گشت از جمله شرکت های معتبر در برگزاری تور های هوایی و زمینی به باکو می باشد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.