شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41454 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استفاده از نظرات صاحب‌نظران در حوزه‌های مختلف در کمیسیون‌های تخصصی شورا
    13 آذر 1398 - 13:38
    شناسه : 162758
    1

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان خواستار استفاده از نظرات صاحب‌نظران در حوزه‌های مختلف در کمیسیون‌های تخصصی شورا شد.

    پ
    پ

    پوریاسری - استفاده از نظرات صاحب‌نظران در حوزه‌های مختلف در کمیسیون‌های تخصصی شورا - lahijan
    آرمان پوریاسری در سی و هفتمین جلسه شورای شهر لاهیجان ضمن تبریک میلاد فرخنده و باسعادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و امام حسن عسکری (ع) را به عموم هم‌وطنان به‌ویژه همشهریان عزیز تبریک و تهنیت گفت.

    وی با گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، روز جهانی معلولان را به همه زحمت کشان این حوزه و جامعه معلولان عزیز کشورمان تبریک گفت.

    پوریاسری با اشاره به زحمات حضرت حجت‌الاسلام صدیق و قدردانی از ایشان، ورود حضرت حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه جدید را به شهرستان لاهیجان تبریک گفتند و برای هر دو این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داشت.

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان با اشاره به تجربیات اعضای شورا در ادوار گذشته، پیشنهاد داد با توجه به تخصص و تجربه هریک از اعضای شوراهای ادوار گذشته، جا دارد کمیسیون‌های تخصصی شورا در بررسی مسائل مهم شهری از این عزیزان به‌عنوان کارشناس دعوت نمایند تا با بهره‌مندی از تخصص و تجربه این افراد، تصمیمات بهتری که به نفع شهر و شهروندان است اتخاذ شود.

    پوریاسری ادامه داد: همچنین استفاده از نظرات صاحب‌نظران در حوزه‌های مختلف ازجمله جامعه مهندسان، پزشکان و… می‌تواند راه گشای بسیاری از مشکلات باشد.

    وی با عنوان «همه‌چیز را همگان دانند» با تأکید بر اهمیت این موضوع، از ریاست شورا خواستار اجرایی شدن این مهم شد.

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان با اشاره به زحمات و پیگیری‌های زیادی که از سوی شورا و شهرداری به جهت بازگشایی خیابان عاقلیه و خیابان حدفاصل خرمشهر به منظریه انجام گرفت، خواستار آغاز عملیات زیرسازی آن‌ها شد و افزودد: این مهم قطعاً در کاهش بار ترافیکی شهر تأثیر بسزایی خواهد داشت.

    وی در ادامه از شهردار لاهیجان به جهت بهبود شرایط قرارداد و افزایش حقوق پرسنل شهرداری و توجه به وضعیت معیشت پرسنل تشکر و قدردانی کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.