شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سیگنال روحانی درباره احتمال برقراری اینترنت ملی !
    17 آذر 1398 - 15:00
    شناسه : 163034
    2

    رئیس جمهور گفت: از آغاز دولت یازدهم قدرت پهنای باند تقریبا ۲۰ برابر شده است و این روند را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم شبکه ملی اطلاعات را آنچنان تقویت کنیم که مردم برای رفع نیازمندی‌های خود نیازی به خارج نداشته باشند.

    پ
    پ

    روحانی 2 - سیگنال روحانی درباره احتمال برقراری اینترنت ملی ! - اینترنت

    دکتر روحانی با اشاره به ارقامی از بودجه و ویژگی های آن، تقویت حوزه های بهداشت و درمان، محیط زیست، کشاورزی ، آب، برق، ارتباطات و پهنای باند را از اصول سیاست های دولت عنوان کرد و افزود: از آغاز دولت یازدهم قدرت پهنای باند تقریبا 20 برابر شده است و این روند را ادامه می دهیم تا بتوانیم شبکه ملی اطلاعات را آنچنان تقویت کنیم که مردم برای رفع نیازمندی های خود نیازی به خارج نداشته باشند.

    رئیس جمهور در جلسه  تقدیم لایحه بودجه 1399 به مجلس:

    * از آغاز دولت یازدهم قدرت پهنای باند تقریبا 20 برابر شده است و این روند را ادامه می دهیم تا بتوانیم شبکه ملی اطلاعات را آنچنان تقویت کنیم که مردم برای رفع نیازمندی های خود نیازی به خارج نداشته باشند.

    * اخیرا مقام معظم رهبری نیز دستوری در این زمینه دادند که انشاءالله در شورای عالی فضای مجازی آن را دنبال می کنیم و مردم ما شرایط بهتری را در این حوزه لمس خواهند کرد.

    * (با بیان اینکه در بودجه سال آینده حقوق و مزایای مستمر کارکنان، بازنشستگان لشکری و کشوری 15 درصد افزایش پیدا می کند): همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز ادامه یافته و اجرا می شود.

    * مبارزه با فقر مطلق را هم به عنوان مساله مهمی که در چند سال گذشته دنبال کرده ایم، امسال هم با اختصاص اعتبار بیشتری دنبال می کنیم و برای تحقق ریشه کنی فقر مطلق در سالهای آینده تلاش خواهیم کرد. اعتبار لازم برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان نیز در بودجه سال آینده پیش بینی شده است.

    * دشمنان ناامید خواهند شد و دولت طبق خواست مردم و مجلس در اقتصاد کلان گامهای قابل ملاحظه ای برداشته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.