پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آموزش سئو با مستر آموز
    20 آذر 1398 - 12:14
    شناسه : 163146
    0

     تحقیقات نشان داده است که اگر وب سایت صاحبان کسب و کار در صدر نتایج اول گوگل و بقیه ی موتورهای جستجو نباشد، هیچ وقت مشتری و بازدیدکننده ای در سایت نخواهد داشت.

    پ
    پ

    سئو مهارتی که عدم توانایی در آن، کسب و کار آقای سعادت را در سال های اولیه کسب و کارش با شکست مواجه کرد. آقای سعادت یکی از مدیران موفق کسب و کارهای اینترنتی می گوید: اگر فردی خودش تا به حال صاحب یک وب سایت بوده باشد، احتمالا اکثر مواقع رقبایش را در صدر موتورهای جستجو مشاهده کرده است. اتفاقی که او بارها در سال های اولیه کسب و کارش قبل از آشنایی با سئو با آن مواجه شده است.

     تحقیقات نشان داده است که اگر وب سایت صاحبان کسب و کار در صدر نتایج اول گوگل و بقیه ی موتورهای جستجو نباشد، هیچ وقت مشتری و بازدیدکننده ای در سایت نخواهد داشت. آقای سعادت یکی از مشتریان مستر آموز است که بعد از آشنایی با این مجموعه توانسته است آمار بازدید سایتش را به چند صد هزار نفر برساند و کسب و کارش را پس از آموزش سئو با مستر آموز متحول کند.

    بهینه سازی سایت یا بهینه سازی مشتری

    اکثر افراد برای خرید و افزایش اطلاعات، در اینترنت جستجو می کنند. آن ها معمولا برای این کار کلمه کلیدی مورد نظرشان را در موتورهای جستجو مثل گوگل وارد می کنند و بعد لیستی از وب سایت های مرتبط را مشاهده می کنند. معمولا اکثر مردم در وب سایت هایی که در رتبه های اول تا سوم گوگل هستند به دنبال پاسخ سوالات خود می گردند و خیلی کم پیش میاید که از این لینک های اول و دوم به لینک های آخر صفحه یا حتی صفحات بعدی گوگل مراجعه کنند. شاید به این دلیل که لینک های اول گوگل یا دیگر موتورهای جستجو با کلمه مورد جستجوی آن ها مرتبط تر به نظر میاد.

    اگر صاحبان کسب و کار می خواهند بدانند که چطور همیشه رقبایشان در صدر موتورهای جستجو هستند، بهترین راهکار آشنایی با تکنیک های سئو است که مستر آموز با بهترین شیوه ها آن را به شما آموزش می دهد. تکنیک هایی که خیلی ها از افراد از آن به عنوان بازاریابی آنلاین یاد می کنند. هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که مثل مسترآموز در کنار رقبا در صفحات اول گوگل قرار گرفته باشید.

    سئو - آموزش سئو با مستر آموز - آموزش سئو با مستر آموز

    سئو چیست؟

    سئو یا همان بهینه سازی سایت

    کلمه سئو (seo) که مخفف عبارت search engine optimization است، به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. موتورهای جستجو سایت هایی مثل گوگل هستند که افراد کلمات و عبارات مورد نظر خود را در آن سرچ می کنند. وقتی افراد تکنیک سئو را یاد بگیرند و درست انجام بدهند، کم کم در نتایج گوگل سایت نسبت به دیگر وب سایت ها در رتبه بهتری قرار می گیرند.

    موتورهای جستجو دائما اطلاعات را از صفحات وب جمع آوری می کنند و با استفاده از این اطلاعات به کاربران کمک می کنند تا پاسخ پرسش های خود را پیدا کنند. وقتی افراد از طریق سئو سایت شان رتبه بهتری در گوگل بدست آورند، کاربران بیشتری وارد سایت شان می شوند. برای این که افراد به چنین جایگاهی برسند باید یک سری استانداردهای لازم را در سایت شان رعایت کرده باشند. در واقع این استانداردها همان تکنیک های سئو هست که برای بهینه سازی سایت و بخش هایی مانند متن ها، لینک ها، عنوان صفحات و دیگر موارد موجود در صفحات سایت باید رعایت شود که می تواند افراد را به هدف شان که بهتر شدن رتبه شان در گوگل هست برساند.

    برای شفاف تر شدن این مساله مثالی آورده شده است. وقتی عبارت آموزش سئو به صورت خصوصی در موتورهای جستجو مثل گوگل سرچ شود، فقط وب سایت هایی در نتایج گوگل نشان داده می شوند که از نظر سئو بهتر هستند. در مورد این عبارت مشاهده می شود که سایت مستر آموز در نتایج اول گوگل نمایان می شود.

    گوگل - آموزش سئو با مستر آموز - آموزش سئو با مستر آموز

    نقش موتورهای جستجو در سئو

    نحوه عملکرد موتورهای جستجو در بهینه سازی سایت

    کار موتورهای جستجو این است که همه وب سایت های موجود را در یک کلمه کلیدی خاص را بررسی کنند و معتبر ترین و مرتبط ترین وب سایت ها را در مورد آن کلمه کلیدی تشخیص دهند و آن وب سایتی را که از همه مرتبط تر و معتبرتر است به صفحات بالاتر و صفحه اول موتورهای جستجو بیاورد. مثلا وقتی فردی در یک موتور جستجو مثل گوگل، عبارت تدریس خصوصی سئو را سرچ می کند، گوگل در تمام وب سایت های موجود می گردد و وب سایت هایی مثل مسترآموز را در نتایج خود نشان می دهد که دارای همان عبارتی می باشد که شما وارد کرده اید.

    سئو و دو فاکتور اساسی

    وقتی فردی متوجه شود که اعتبار و ارتباط محتوا تا چه اندازه برای موتورهای جستجو اهمیت دارد، بهتر می تواند فاکتورهای سئو را درک کند و سایت خود را بهینه کند. رعایت این فاکتورها منجر به بهبود رتبه ی سایت افراد می شود. اگر صاحبان کسب و کار که به دلیل کمبود وقت فرصت شرکت درکلاس های گروهی را ندارند می توانند با مسترآموز به صورت خصوصی تک تک فاکتورهای سئو را یاد بگیرند. کافی است به سایت مستر آموز مراجعه کنند و در خواست رزو کلاس برای سئو را بدهند. آقای محمد جواد ذوالقدر برای آشنایی بیشتر در مورد این که سئو چیست در این بخش به توضیح دو فاکتور بسیار مهم و کلیدی در سئوی سایت پرداخته است.

    سئو و اهمیت کلمه کلیدی مرتبط

    کدام وب سایت ها اول نمایش داده می شوند؟ همان وب سایت هایی که علاوه بر این که به عبارتی که افراد در گوگل وارد کرده اند، مرتبط هستند، استانداردهای لازم سئو را هم رعایت کرده باشند.

    بررسی این استاندارد ها شامل فاکتورهای سئو زیادی است. از جمله این که کدهای سایت، چگونه خوانده و پیاده سازی می شوند، دیگر وب سایت های موجود در اینترنت چگونه به شما لینک داده اند و تمامی این اتفاقات در یک الگوریتم بسیار بزرگ و پیچیده و بسیار اختصاصی قرار داده شده اند. بنابراین از طریق این فاکتورها موتورهای جستجو می توانند در کسری از ثانیه صفحات اینترنت را رتبه بندی کرده و آن ها را به ترتیب میزان ارتباط شان با عبارت جستجو شده توسط کاربران نمایش دهد.

    سئو گوگل - آموزش سئو با مستر آموز - آموزش سئو با مستر آموز

    بهینه سازی سایت

    سئو و اهمیت اعتبار سایت

    در دنیای بی قانون اینترنت که هرکسی می تواند هر محتوایی را که بخواهد انتشار دهد، باید به این مساله توجه داشت که آیا وب سایت شما، مطالب معتبری دارد که موتورهای جستجو به نمایش آن علاقه داشته باشند تا آن را سئو کنند؟ یکی از رایج ترین راه هایی که موتورهای جستجو اعتبار یک صفحه یا دامنه را تخمین می زنند، بررسی این است که دیگر وب سایت ها در مورد سایت شما چه نظری دارند و این مساله را از طریق لینک هایی که دیگر وب سایت ها به مطالب سایت شما می دهند، می توان بررسی کرد. وقتی یک سایت به شما لینک می دهد، مثل این است که به موتورهای جستجو اعلام می کند که سایت شما آن قدر خوب است که می توان به راحتی به آن اعتماد کرد و از آن به عنوان یک مرجع استفاده کرد تا سئو شود و از این طریق مقداری ترافیک و مخاطب به سایت شما فرستاده شود. این نشانه ی اعتماد و اعتبار سایت شماست.

    آموزش سئو خصوصی با مستر آموز

    تکنیک ها و قوانین سئو بسیار زیاد، جزئی و دقیق هستند، هرگز قبل از آموزش صحیح سئو، سایت تان را به خطر نیندازید. باید دقیقا بدانید که سئو چیست و مستر آموز در این امر شما را یاری می کند. این توصیه مسترآموز به عنوان متخصص سئو به صاحبان سایت و کسب و کارهای اینترنتی است: تا جایی که می توانید فکر تقلب را از سرتان بیرون کنید. گوگل باهوش تر از این حرف هاست. گوگل را دست کم نگیرید! می توانید قبل از غرق شدن سایت تان در گوگل و جریمه شدن های سایت تان که کار برگشت به صفحات برتر گوگل را سخت تر می کند، در دوره های آموزشی مسترآموز همچون آموزش خصوصی لاراول شرکت کنید تا شما هم در لیست برترین های گوگل قرار بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت  mramooz.com مراجعه کنید.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.