×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo 2019 12 12 07 03 07 - گزارش عملکرد عمرانی شهرداری رشت در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر - رشت

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، شهردار رشت در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر، ضمن‌ارائه گزارش مختصری از عملکرد عمرانی شهرداری اظهار کرد: پروژه تصفیه خانه شیرابه سراوان پیش از تحویل پست، متوقف مانده بود اما پس از آن، برنامه های مربوط به این‌مهم با جدیت دنبال شد.

ناصر حاج محمدی گفت: از هفته آینده تجهیزات مورد نیاز در داخل سوله ها نصب می شود.

به گفته وی به زودی عملیات سیم‌کشی برق این تصفیه خانه نیز انجام و به زودی افتتاح می شود.

شهردار شت همچنین پیرامون پروژه مربوط به کارخانه کود آلی و دستگاه زباله سوز و عملیات زیر سازی و آسفالت راه دسترسی تصفیه خانه شیرابه سراوان، عملیات زیرسازی آسفالت، روکش و ترمیم نوار حفاری آسفالت سطح شهر توضیحاتی داد.

حاج محمدی در ادامه از تکمیل ساختمان آتش نشانی مسکن مهر با سرمایه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر با همین‌جدیت دنبال شود تا پایان سال عملیات عمرانی آن صفر سازی می شود.

وی از پیگیری تحویل موقت پروژه ساختمان کانون هموفیلی و برنامه ریزی برای تکمیل آن تا پایان سال خبر داد.

شهردار رشت، همچنین پیرامون احداث ساختمان، تهیه و اجرای کابل کشی، تجهیزات پست سوئیچینگ برد آبنمای موزیکال بوستان ملت و محوطه سازی محدوده حرم‌خواهر امام، محورهای حاج سمیع، سوخته تکیه، نخجیری و مسگران توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، به دلیل طولانی شدن جلسه شورا، قرار بر این شد که پنجاه پروژه دیگر توسط شهردار در جلسات دیگر‌ توضیح داده شود.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.