×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

photo 2019 12 13 16 56 59 - چگونگی بهره‌گیری از نرم‌افزارهوشمند شفاف‌سازی در شهرداری رشت مورد بررسی قرار گرفت - رشت

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت در ابتدای این نشست مدیر نرم‌افزار شفاف‌سازی ویژگی های این نرم‌افزار را تشریح کرد و در ادامه توضیح داد: وقتی که این سیستم هوشمند در شهر راه‌اندازی شد و مردم هم با آن آشنا شدند، می‌توانند از طریق وِب و اپلیکیشن با آن ارتباط داشته باشند، و به دنبال آن بحث «امور محوله» پیش می‌آید.

وی یک به یک همه مراحل کار با این نرم‌افزار را برشمرد و توضیح داد: در این سیستم به دلیل استانداردسازی داده‌ها و دسته‌بندی صحیح آنها، سازمان ها می‌توانند به راحتی این داده‌ها را رد و بدل کنند. وقتی این زیرساختها به وجود آمد، اتفاقات بسیار خوبی برای شهر در آینده رخ خواهد داد.

سپس دکتر احمد رمضانپور با اشاره بر اینکه استفاده از سیستم هوشمند شفاف‌سازی در دنیای امروزی که با داده‌ها انباشته شده است، می‌تواند بسیار کارآمد باشد، تاکید کرد: با شناخت قابلیت های ابزار و تکنولوژی نوین، باید از مزایای این شفافیت‌سازی بهره ببریم.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت افزود: یکی از مزایای اثرگذار فناوری نوین یاد شده این است که سازمان و اعضای آن می‌توانند به همه اطلاعات دسترسی داشته باشند و این دسترسی اطلاعات می‌تواند هوش و کارآیی ذهنی افراد را به استخدام بگیرد و نبود چنین ابزاری ممکن است باعث از دست رفتن بسیاری از اطلاعات و داده‌های مفید شود.

photo 2019 12 13 16 57 02 - چگونگی بهره‌گیری از نرم‌افزارهوشمند شفاف‌سازی در شهرداری رشت مورد بررسی قرار گرفت - رشت

وی همچنین اظهار کرد: شهرداری ها و مدیران سازمان ها می‌توانند با این ابزار نوین کارهای مفید بسیاری انجام دهند و بهره‌وری کارکنان را افزایش داده و تعداد جلسات وقت‌گیر و شاید کم‌بازده را کمتر کنند.

رمضانپور همچنین اشاره کرد: شناسایی دقیق نقاط قوت و ضعف، توانایی ها و قابلیت ها و مشکلات با این ابزار شفاف‌سازی صورت می‌گیرد تا راه‌حل های منطقی‌تری را با تحلیل و ارزیابی دقیق، ارائه نماییم.

در پایان هم دکتر ناصر حاج محمدی سخنان خود در باره‌ی شفاف‌سازی اینطور آغاز کرد: خداوند شفاف‌ترین و درست‌ترین مسیر را با هدایت پیامبران پیش روی بشریت قرار داده و در قیامت همه‌ اعمال ما به شفاف‌ترین شکل ممکن روبه‌روی ما قرار می‌گیرند و البته در این دنیا هم حساب و کتاب دقیق وجود دارد.

شهردار رشت افزود: شفاف‌سازی بسیاری از اطلاعاتی که تاکنون مبهم مانده را آشکار می‌کند؛ مثلاً اینکه شهرداری چقدر ملک، نیروی انسانی، استحکامات و امکانات به‌روز و زیرساختهای در مواقع بروز بحران دارد.

دکتر حاج‌محمدی با بیان اینکه به دلیل نبود شفافیت، اطلاعات مربوط به چنین امکاناتی هرگز در اختیار سازمانهای مختلف قرار نمی‌گیرد، اشاره کرد: قطعاً شفاف‌سازی می‌تواند به استفاده بهینه از این امکانات در مواقع لزوم کمک کند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: اگر این پروژه با دقت و همکاری جمعی به درستی اجرایی شود، از اتلاف وقت و انرژی در مجموعه شهرداری قطعاً جلوگیری می‌شود و رفع مشکلات مردم نیز با سرعت ییشتری صورت خواهد گرفت.

شهردار رشت در پایان ابراز امیدواری کرد که بتوان از این نرم‌افزار جامع در مجموعه شهرداری رشت در آینده‌ای نزدیک بهره برد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.