پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41354 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیانیه ای برای عصبانی کردن استراماچونی؛ سرمربی ایتالیایی سلطانی را در مذاکرات نمی پذیرد اما وزارت ورزش …
    26 آذر 1398 - 12:54
    شناسه : 163569
    0

    ر حالی که صبح دیروز خبر آمده بود که استراماچونی، چکی که توسط امیر سلطانی، مشاور ورزشی مدیرعامل مستعفی استقلال را قبول نکرده است، ناگهان ساعت ۳ بامداد امروز، تصویر چک رسانه ای شد.

    پ
    پ

    استراماچونی 2 - بیانیه ای برای عصبانی کردن استراماچونی؛ سرمربی ایتالیایی سلطانی را در مذاکرات نمی پذیرد اما وزارت ورزش ... - استراماچونی

    کانال روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: وکیل استراماچونی در حضور مقامات رده بالای سفارت ایران از نماینده باشگاه استقلال خواسته بود از هرگونه اقدام خودداری کنند تا او استراماچونی را از طریق مشاور مالی و حقوقی اش برای دریافت اصل چک و همچنین سفر به تهران به سفارت ایران در ایتالیا بکشاند و در شرایطی که وریا غفوری و چند بازیکن دیگر با ارسال پیام های احساسی برای استراماچونی، او را تقریبا به قبول چک به جای پول متقاعد کرده بودند، ناگهان حوالی ساعت سه بامداد، رسانه رسمی باشگاه استقلال اقدام به انتشار بیانیه و تصویر چک بانک مرکزی ایتالیا کرد.

    این در حالی است که وزیر ورزش و جوانان در آخرین ساعات دیشب از هیات مدیره استقلال خواسته بود تا ظهر سه شنبه دست به هیچ اقدامی نزنند.

    به نظر می رسد بعضی ها که قبلا در تهران و ترکیه هم کارشکنی کرده بودند در تلاش هستند استراماچونی را عصبانی کنند. البته منظور خبر ورزشی همان امیرسلطانی است که به عنوان مترجم خلیل زاده در ترکیه و حالا در ایتالیا به دنبال چک استراماچونی بود.

    اشاره خبر ورزشی به ماجرای تهران به این دلیل است که طبق صحبتهای سید حسین حسینی، سلطانی شب بازی با پیکان در هتل پیشنهاد داده تا علیه استراماچونی بیانیه صادر شود که با ممانعت بازیکنان تیم روبرو شده است.

    جدا از ماجرای چک، استراماچونی نمی خواهد با خلیل زاده و به خصوص سلطانی مذاکره کند اما وزارت و باشگاه بر حضور سلطانی در مذاکرات تاکید دارند! تا این لحظه هم خبر و عکس ویژه ای از مذاکره سلطانی با استراماچونی و پاستورلو و حتی وکیل سرمربی ایتالیایی منتشر نشده است!

    سوال اینجاست وقتی استراماچونی و مدیر برنامه اش نمی خواهد با امیر سلطانی مذاکره کند چرا وزارت و باشگاه به بودن او در مذاکرات اصرار دارند و شخص دیگری را معرفی نمی کنند؟

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.