×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

photo 2019 12 16 16 57 21 - تصویب اجرای تراموا در رشت - تراموا

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی با اعلام این خبر خوش برای شهروندان اظهار کرد: که در اولین فرصت با توجه به فراهم کردن شرایط و بستر کار اجرای این پروژه به سامان برسد.

شهردار رشت تاکید نمود: اجرای پروژه قطار شهری(تراموا) در شهر رشت در جلسه شورای ترافیک استان گیلان با حضور مهندس علی اوسط مقدم معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، مدیران و مسوولان مرتبط، اعضای شورای ترافیک استان گیلان به تصویب رسید و حالا شرایط کار برای ما مهیا شده است.

دکتر حاج محمدی با اشاره به اینکه تا کنون ما با مدیران چندین شرکت معتبر و بزرگ کشوری که توانمندی اجرای این پروژه را دارند وارد گفت وگو شده ایم و در اسرع وقت کارهای اولیه برای انعقاد قرارداد را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: در فراهم شدن امکانات و اعتبارات لازم هم باید از همکاریهای جدی جناب آقای دکتر نوبخت که پشتوانه ای برای توسعه شهر رشت هستند، قدردانی و تشکر نمایم.

شهردار رشت در پایان هم افزود: انشاءالله کلنگ عملیات اجرایی این پروژه کلیدی در دهه فجر امسال با حضور مقامات کشوری و استانی به زمین زده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.