جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هتل خیام مشهد
    27 آذر 1398 - 14:52
    شناسه : 163647
    1

    هتل خیام مشهد یکی از هتل های با سابقه و قدیمی در مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. فاصله این هتل تا حرم با پای پیاده تنها 10 دقیقه است که شما را به بست شیخ طوسی می رساند.

    پ
    پ

    خیام مشهد - هتل خیام مشهد - هتل آپارتمان مشهد

    هتل خیام مشهد یکی از هتل های با سابقه و قدیمی در مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. فاصله این هتل تا حرم با پای پیاده تنها 10 دقیقه است که شما را به بست شیخ طوسی می رساند. هنگامی که به حرم رسیدید با صحن جمهوری روبرو خواهید شد. بازسازی این هتل که به تازگی صورت گرفته است هتل خیام را به هتلی مجلل، مدرن و با امکانات زیاد تبدیل کرده است. این هتل در خیابان پرتردد شیرازی که به حرم مطهر امام رضا (ع) ختم می شود، قرار گرفته است. محل قرار گیری این هتل، امکان دسترسی به مراکز ارتباطی، تجاری و تفریحی مختلف را فراهم کرده است.

    مشخصات هتل خیام مشهد

    هتل خیام مشهد یک هتل سه ستاره است که دارای 5 طبقه بوده و توانایی گنجایش 190 مسافر را دارد. این هتل دارای یک رستوران بسیار مجلل و لوکس با ظرفیت 200 نفر است. سرو غذا در این رستوران به صورت سلف سرویس انجام می شود. انواع غذاهای ایرانی و بین المللی در منوی این رستوارن به چشم می خورد که تمامی آن ها به دست آشپزهای چیره دست ایرانی طبخ می شوند.

    رزرو هتل خیام مشهد

    این هتل دارای ورودی بسیار زیبا بوده که با گلدان سبز مفرش شده است. لابی بزرگ این هتل دارای دیزاین شیک و مبل راحتی با تلوزیون LED است که ساعات انتظار را دلچسب تر می کند. این روزها رزرو تلفنی چندان کاربردی ندارد چرا که به وسیله سایت های رزرو بلیط و هتل می توان به سادگی و در مدت زمان کوتاه تری هتل خیام مشهد را رزرو کردد.

    برای رزرو هتل خیام مشهد می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. مشخصات، امکانات، هزینه و تصاویر هتل در سایت های اینترنتی هتل ها و هتل آپارتمان مشهد موجود است و امکان رزرو اتاق را در روزهای تعطیل و شلوغ برای شما فراهم می کند تا با رسیدن به مشهد مقدس نگرانی بابت محل اقامت خود نداشته باشید.

    اتاق ها، رستوران و کافی شاپ هتل خیام

    هتل خیام دارای انواع مختلفی از اتاق هاست: یک تخته، دو تخته، سه تخته و … طراحی و دیزاین این اتاق ها با رنگ های زیبا و دلنشین صورت گرفته است. برای اطمینان از نظافت، تمیزی و کیفیت سرویس های هتل می توانید از نظرات مردمی استفاده کنید. درون هر اتاق امکاناتی همچون: یخچال، اقلام بهداشتی، سیستم تهویه هوا، تلفن و … وجود دارد.

    خدمات هتل خیام مشهد و ابنیه های تاریخی نزدیک

    خدماتی مثل: گشت درون شهری و برون شهری، دستگاه ATM، نمازخانه، سالن بدنسازی، خدمات مخصوص معلولین و جانبازان در این هتل ارائه می شود. تمامی این امکانات هتل خیام را به یک اقامتگاه امن، راحت و ارزان برای مسافران و زائران مشهد مقدس تبدیل کرده است.

    هتل خیام در نزدیکی ابنیه های تارخی و مهمی قرار گرفته که دسترسی و بازدید از آن ها را ساده تر کرده است. باغ موزه نادری، قبر نادرشاه افشار، موزه اسلحه های دوره افشاریه از جمله بناهای تاریخی نزدیک این هتل هستند. هتل نیکو مشهد یکی از نزدیکترین هتل های مشهد به حرم مطهر می باشد.

    علاوه بر این بازار مرکزی نیز از جمله مراکز مجاور هتل خیام است. این بازار مرکز پخش انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه است که در چهارراه شهدا قرار گرفته است.

    اگر قصد دارید به مشهد سفر کنید. پیشنهاد ما برای اقامت در هتلی نو و تمیز که دسترسی راحتی به حرم و هتل داشته باشد، هتل خیام مشهد است. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل با برخورد صمیمانه خود، خاطرات خوش و سفری آرامش بخش برای شما رقم می زنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.