چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آرای منتخب سوم اصفهان ابطال شد/ مینو خالقی،منتخب رد صلاحیت شده بیانیه صادر کرد
    04 فروردین 1395 - 22:24
    شناسه : 1638
    1

    با مردم : استاندار اصفهان با اعلام ابطال آرای منتخب سوم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از وزیر کشور خواستیم تا علت ابطال آرای منتخب سوم اعلام شود که این موضوع اکنون در حال پیگیری است و باید منتظر نتایج بمانیم. رسول زرگرپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی نتایج […]

    پ
    پ

    مینو-خالقیبا مردم : استاندار اصفهان با اعلام ابطال آرای منتخب سوم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از وزیر کشور خواستیم تا علت ابطال آرای منتخب سوم اعلام شود که این موضوع اکنون در حال پیگیری است و باید منتظر نتایج بمانیم.

    رسول زرگرپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی نتایج انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان اظهار داشت: براساس اعلام شورای نگهبان صحت انتخابات در ۱۵ حوزه انتخابیه اصلی و ۳۵ حوزه انتخابیه فرعی تأیید شده است که در این میان فقط تکلیف انتخابات سمیرم و شهرضا مشخص شده که نتیجه انتخابات در این حوزه نیز در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود.

    وی درباره بررسی صحت انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان بیان کرد: براساس ابلاغیه شورای نگهبان که در اختیار استانداری اصفهان قرار گرفته است، آرای منتخب سوم مردم اصفهان باطل شده اما آرای منتخبان اول، دوم، چهارم و پنجم صحیح و مورد تأیید قرار گرفته است.

    استاندار اصفهان با بیان “شورای نگهبان در آخرین روز سال ۹۴ این نامه را به ما ابلاغ کرد” تصریح کرد: من در روز اول فروردین در همین رابطه با وزیر کشور صحبتی را مطرح کردم و درباره اعتراض منتخب سوم انتخابات نیز مسائل عنوان‌شده را به وزیر بیان کردم.

    وی افزود: ما از وزیر خواستیم تا علت ابطال آرای منتخب سوم اعلام شود که این موضوع اکنون در حال پیگیری است و باید منتظر نتایج بمانیم.

    زرگرپور راجع به نحوه ورود نماینده جایگزین منتخب سوم اصفهان به مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس آراء، نفر ششم ۲۶٫۲ درصد آراء را به خود اختصاص داده اما در این باره شورای نگهبان باید تصمیم‌گیری کند.

    استاندار اصفهان با ابراز اینکه تصمیم شورای نگهبان درباره چگونگی تکمیل فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان فصل‌الخطاب است، گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم که نفر ششم جایگزین شود اما در این باره هرچه از سوی شورای نگهبان اعلام شود، باید اجرا شود.

    مینو خالقی کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ار خوزه انتخابیه اصفهان بود که توانست با آرای مردم جایگاه سوم را بدست آورد.

    در واکنش به حذف توسط شورای نگهبان صادر شد؛

    بیانیه مینو خالقی، نماینده منتخب رد صلاحیت شده اصفهان

    نماینده منتخب رد صلاحیت شده اصفهان در بیانیه ای از مسئولان خواست نسبت به شایعات ایجاد شده که بازی با آبروی افراد است، برخورد شود.

    به گزارش ایلنا، متن بیانیه مینو خالقی به شرح زیر است:

    مردم بزرگوار و شریف ایران

    با تبریک ایام مبارک سال جدید و آرزوی خوشبختی و سلامتی برای یکایک آحاد ملت ایران

    من به عنوان کاندیدای تایید صلاحیت شده از سوی شورای محترم نگهبان و همچنین منتخب مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی با ۱۹۳۳۹۹ رای صحیح ماخوذه ( بنا بر اعلام رسمی فرمانداری اصفهان و نهادهای نظارتی) که تاکنون هیچ ابلاغی مبنی بر تخلفات تبلیغاتی یا دیگر مواردی در مورد رد صلاحیت دریافت نکرده و پس از شروع تبلیغات انتخاباتی تا کنون هیچ جلسه ای با اعضای محترم شورای نگهبان و هیئت نظارت نداشته ام, به استحضار میرسانم:

    شایعات، فضاسازی و بی اخلاقی های بی حد و اندازه ای نسبت به اینجانب روا داشته شده و  مواردی را به اینجانب منتسب کرده اند که هر یک به تنهایی به منزله زیر سوال بردن شخصیت و آبروی یک مسلمان است و بعضا دارای حدود شرعی است و نیازمند برخورد سریع و قوی مسئولان امر و مسئولان انتظامی و قضایی در یک جامعه اسلامی است که به حق بنا به فرموده معصوم صلوات الله علیه حرمت آبروی مسلمان بالاتر از حرمت خانه کعبه قلمداد گشته است.

    اینجانب به عنوان منتخب مردم شریف اصفهان که خود را امانتدار این ودیعه بزرگ و حمایت و حراست از آن میدانم و همچنین به عنوان یک شهروند ملتزم به قانون در عین تکذیب تمام واگویه ها علیه اینجانب، از تمام دستگاههای انتظامی و امنیتی کشور خواهشمندم به شدت با شایعات و بی اخلاقی هایی که از سوی نا اهلان با سوء نیت تمام در فضای مجازی و غیر آن نسبت به منتخب مردم شریف اصفهان صورت می گیرد برخورد و از مسئولان امر خواهشمندم به سرعت به چنین اکاذیبی که بعضا از سوی برخی افراد و شبکه های اطلاع رسانیمن غیر حق مطرح میشود و مصداق بارز عناوین مجرمانه تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب و افتراست برخورد کرده و از آبروی مسلمانان در برابر چنین هجمه هایی در یک جامعه اسلامی که باید الگویی برای دیگر جوامع مسلمان باشد دفاع کنند.

    مسلما در این میان مسئله آراء مردم به عنوان حق الناس که مورد تاکید مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) است و حق اینجانب به عنوان شهروندی که با انواع افتراء مورد هجمه واقع شده است، مطرح بوده و دقت نظر مسئولان امر و در نظر گرفتن ادله قطعیه شرعیه و قانونی از نهادهای نظارتی که بنا بر پیکره نظام مقدس اسلامی و قانون اساسی شکل گرفته اند مورد انتظار است.

    و العاقبه للمتقین –  مینو خالقی – ۴ فروردین ۱۳۹۴

    – See more at: http://gilnegah.ir/36567/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a8-%d8%b3%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d8%a7%d9%84-%d8%b4%d8%af-%d9%85%db%8c%d9%86%d9%88-%d8%ae%d8%a7%d9%84/#sthash.AA3MQ32B.dpuf

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.