جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گرامیداشت ۹ دی برای حفظ دستاوردها است/ کشور بدون مردم، قانون و رهبری قابل اداره نیست
    02 دی 1398 - 23:56
    شناسه : 163885
    0

    ندیمی یادآور شد: گرامیداشت واقعه ۹ دی از آن جهت برای ما قابل اعتنا است که مواظبت از حفظ دستاوردها کمتر از کسب آن نیست.

    پ
    پ

    ندیمی - گرامیداشت ۹ دی برای حفظ دستاوردها است/ کشور بدون مردم، قانون و رهبری قابل اداره نیست - ابوذر ندیمی

    ابوذر ندیمی نماینده سابق شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به در پیش بودن حماسه ۹ دی اظهار کرد: به طور طبیعی کشور بدون مردم، قانون و رهبری قابل اداره نیست و قانون، مردم و رهبری سه رکن اساسی تشکیل یک حکومت هستند که تضعیف هرکدام سبب بروز مشکلات اساسی در کشور خواهد شد.

    ندیمی با بیان این مطلب که مشکلات داخلی عموما مورد سوءاستفاده خارجی ها قرار می گیرد، تصریح کرد: باید در حل و بروز مسایل به‌گونه ای عمل شود که موجبات سوءاستفاده خارجی‌ها قرار نگیرد.

    وی افزود: متاسفانه تسریع در رفتارهای هنجارشکنانه و قانون‌گریزانه سبب ایجاد هزینه برای کشور خواهد شد.

    نماینده سابق لاهیجان و سیاهکل با اشاره به در پیش بودن ۹ دی ماه گفت: مردم انقلابی و شهید پرور استان گیلان با توجه به شناخت و شعوری که از مباحث مبتلای جامعه از جهت مشکلات و نیز جداسازی مردم از حاکمیت دارند با خلق حماسه در ۸ دی نشان دادند که یک گام جلوتر هستند و در یک جمله می توان گفت مردم گیلان با بصیرت، شعور و دانش جامع خود این رویکرد را فراهم کردند و سبب مباهات همه ما در کشور شدند.

    وی با اشاره به اینکه به طور طبیعی کشور و اداره آن با موانع و مشکلاتی روبرو است، گفت: ممکن است این موانع فرهنگی و گاهی اقتصادی باشد که برای حل آن نیاز به همدلی همه اقشار جامعه داریم و اصولا همدلی بیشتر از پریشانی جواب خواهد داد.

    ندیمی یادآور شد: گرامیداشت این واقعه از آن جهت برای ما قابل اعتنا است که مواظبت از حفظ دستاوردها کمتر از کسب آن نیست.

    وی در پایان تصریح کرد: همان طور که امام (ره) می فرمایند حفظ انقلاب به دست کسانی است که انقلاب کردند و آنها سبب بقاء آن می شوند، ما نیز باید از دستاوردها و ارزش های انقلاب حفظ و حراست کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.