شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طرح پاکسازی محله حمیدیان رشت به اجرا در آمد + تصاویر
    07 دی 1398 - 0:15
    شناسه : 164089
    0

    با شعار «محله‌ من، محله‌ پاک» دومین برنامه از طرح پاکسازی محله به منظور فرهنگ سازی برای تفکیک زباله از مبدا، این بار در محله حمیدیان رشت اجرا شد.

    پ
    پ

    photo 2019 12 27 19 39 38 - طرح پاکسازی محله حمیدیان رشت به اجرا در آمد + تصاویر - رشت

    به گزارش «واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت» به همت حوزه‌ مدیریت خدمات شهری این شهرداری، سازمانهای مدیریت پسماندها و حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت، شهرداری منطقه چهار با همکاری و مشارکت موسسه‌ سرزمین ایده‌ال ما، طرح پاکسازی محله حمیدیان رشت با شعار «محله‌ من، محله‌ پاک» به اجرا در آمد.

    photo 2019 12 27 19 39 14 - طرح پاکسازی محله حمیدیان رشت به اجرا در آمد + تصاویر - رشت

    در ارتباط با اجرای این طرح حامد بشردانش مدیر خدمات شهری شهرداری رشت گفت: روز جمعه ششم دی ماه ۹۸ حدود ۶۰ تن از فعالان زیست محیطی موسسه یاد شده که یکی از بزرگترین سمن های زیست محیطی استان گیلان است از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر در «محله‌ حمیدیان» کوی گلستان به سمت پاره ‌بیجار و صف سر حاضر شدند و با پاکسازی محله به آموزش تفکیک زباله از مبدا به طور چهره به چهره به خانوارهای این محله مبادرت کردند.

    photo 2019 12 27 19 39 46 - طرح پاکسازی محله حمیدیان رشت به اجرا در آمد + تصاویر - رشت

    بشردانش افزود: به خانوارهای محله حمیدیان نحوه تفکیک زباله های خشک از تر و همچنین کاهش میزان زباله آموزش داده شد و یاد آوری گردید که برای همکاری با مدیریت شهری سر ساعت ۹ زباله های خود را خارج از خانه قرار دهند.

    وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر فرهنگ سازی در زمینه‌ مدیریت پسماندها و تفکیک زباله از مبدأ، توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای شهر است.

    photo 2019 12 27 19 39 56 - طرح پاکسازی محله حمیدیان رشت به اجرا در آمد + تصاویر - رشت

    مدیر خدمات شهری شهرداری رشت خاطر نشان نمود: با توجه به موقعیت مکانی محله‌ حمیدیان و قرار گرفتن ‌این محله در حاشیه‌ شهر حوزه‌ مدیریت خدمات شهری اقدام به اجرای این طرح با پاکسازی کامل محله و ارائه‌ خدمات رفت و روب، جمع آوری زباله ها و نخاله‌های ساختمانی، محو شعارهای تبلیغاتی، شست‌ و شوی تابلوهای علائم ترافیکی و… نموده است.

    photo 2019 12 27 19 39 36 - طرح پاکسازی محله حمیدیان رشت به اجرا در آمد + تصاویر - رشت

    بشردانش همچنین با قدردانی از همه نیروهای شرکت کننده در اجرای این طرح افزود: پیش از این در مهر ماه امسال نیز طرح پاکسازی محله معلولین با شعار «محله‌ من، محله‌ پاک» اجرا شده بود و به دلیل اثر بخش بودن این طرح در آینده نیز تداوم خواهد یافت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.