شنبه, 15 اردیبهشت 1403 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41551 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2375×
مهاجرت نخبگان یکی از مهمترین مشکلات فعلی کشور
07 دی 1398 - 16:17
شناسه : 164138
0

دکتر مجید دل آور دبیر انجمن اسلامی پزشکان گیلان در جمعی از فرهنگیان گیلان اظهار کرد: فرزند یک آموزش و پرورشی هستم و آموزش و پرورش را خانواده دوم خود می دانم.

پ
پ

مجید دل آور - مهاجرت نخبگان یکی از مهمترین مشکلات فعلی کشور - دکتر مجید دل آور

دکتر مجید دل آور دبیر انجمن اسلامی پزشکان گیلان در جمعی از فرهنگیان گیلان اظهار کرد: فرزند یک آموزش و پرورشی هستم و آموزش و پرورش را خانواده دوم خود می دانم.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بیان داشت: خداوند در قرآن می فرماید سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند مگر آنکه خودشان بخواهند.

این فعال سیاسی و اجتماعی با تاکید بر اینکه همه در برابر سرنوشت خود و کشورمان مسئول هستیم افزود: یکی از مهمترین علل عقب افتادگی کشور و مشکلات موجود انتخاب های نادرست در ادوار گذشته بوده است.

دکتر دل آور آزادی، امنیت، رفاه و عدالت را ۴ دسته نیاز کلی که مردم تامین آن را از سوی حکومت توقع دارند برشمرد و گفت: متاسفانه در زمینه های رفاه و برقراری عدالت با مشکلات جدی مواجه هستیم و مردم دغدغه های زیادی در این زمینه دارند و مردم کشور ما امروزه در زمینه رفاه و امرار معاش در تنگنای شدید قرار دارند.

دبیر انجمن اسلامی پزشکان گیلان فرار نخبگان و مهاجرت آنان را یکی از مهمترین مشکلات حال حاضر کشور دانست و یادآور شد: یکی از مهمترین علل مهاجرت تبعیض و عدم برقراری عدالت اجتماعی است.

دکتر دل آور با اشاره به اینکه برای حل مشکلات کنونی کشور به اقدام انقلابی و جهادی نیازمندیم مطرح کرد: دولت و مجلس باید انقلابی باشد و نمایندگانی متعهد و صادق داشته باشیم.

این فعال سیاسی و اجتماعی با اشاره به اینکه تحریم ها فقط علل اصلی مشکل حال حاضر کشور نیست تاکید کرد: مهمترین دلیل افزایش مشکلات کشور این است دغدغه اصلی مسئولان کاهش مشکلات مردم نیست.

وی ادامه داد: برخی نمایندگان در ظاهر حرف دل مردم را زده تا رضایت مردم را جلب کنند ولی در عمل خلاف آن عمل می کنند.

دکتر دل آور به ضرورت انتخاب مجلس متعهد و کارآمد تاکید کرد و خاطرنشان نمود: اگر مجلس کارآمد باشد مدیران توانمند و متعهد در سطوح استان و کشور خواهیم داشت و دستگاه های اجرایی نیز اصلاح خواهند شد.

ابراهیم رئوف حق پرور از فرهنگیان استان گیلان و نائب رئیس اسبق شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت خرد جمعی در انتخابات اظهار داشت: دشمن با شیوه های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور و کاهش حضور مردم در انتخابات است.

وی امنیت را رکن اصلی هر جامعه عنوان کرد و گفت: دشمن برای ازبین بردن کشور ما به هردری می زند ولی نتیجه ای نگرفته است.
نائب رئیس اسبق شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه معلمان بارقه های امید را در جامعه ایجاد می کنند گفت: معلمان هرجا نظام و انقلاب نیازمند کمک بوده پای کار آمدند.

در ادامه نشست نیز جمعی از فرهنگیان شاخص استان از جمله ایوب نجف زاده، مدیرکل اسبق آموزش و پرورش گیلان و آقایان مودب شعار و علی محمد جلوه به ایراد سخنرانی پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.