جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیانیه مجمع نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت حماسه ۸ و ۹ دی
    07 دی 1398 - 23:19
    شناسه : 164171
    0

    مجمع نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت حماسه ۸ و ۹ دی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

    پ
    پ

    9 دی - بیانیه مجمع نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت حماسه ۸ و ۹ دی - 9 دی

    در این بیانیه آمده است:

    نهم دی ماه ۸۸ مظهر نفوذناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان‌شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود. خلق حماسه نهم دی، متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که در فضای پیچیده و برنامه‌ریزی شده فتنه سال ۸۸ خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

    مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی سال ۸۸ یک روز زودتر دفاع خود را از ولایت‌فقیه نشان دادند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند تا اثبات کنند مردم سرزمین گیل هرکدام یک میرزا کوچک هستند و به دشمنان بفهمانیم که ما با عهدی که با اماممان بستیم پایبندیم و بصیرت ما از مشت‌های گره شده و قلب‌های داغدار حسینی تجلی پیدا کرد.

    اینک در آستانه چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این‌جانبان همراه با موج خروشان مردم مؤمن و انقلابی استان گیلان در تجمعی که در روز دوشنبه نهم دی ماه ۹۸ در دهمین سالگرد این حماسه عظیم و ماندگار از ساعت ۱۰ صبح در میدان شهدای ذهاب (شهرداری رشت برگزار می‌شود شرکت می‌کنیم.

    ذبیح نیکفر رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان

    مجمع نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت حماسه ۸ و ۹ دی - بیانیه مجمع نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت حماسه ۸ و ۹ دی - 9 دی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.