در پی اختلالات تلفن ثابت در بخشهایی از شبکه شهر رشت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از مردم درخواست کرد تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا اختلال به سامانه ۱۹۵ شکایت کنند.
وی با اعلام این خبر اعلام کرد شهروندان بصورت شبانه روزی می توانند ضمن تماس با شماره سه رقمی ۱۹۵ مشکلات و شکایات خود را در زمینه اینترنت، تلفن ثابت تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان شهری و روستایی و خدمات ارزش افزوده طرح و پیگیری نمایند.
شهروندان علاوه بر تماس تلفنی می توانند با مراجعه به سایت ۱۹۵٫ir و انتخاب شهر و تعیین آدرس محل مورد شکایت بر روی نقشه نسبت به ثبت شکایت در زمینه های مذکور اقدام و کد پیگیری دریافت نمایند.
ثبت دیدگاه