شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تصویب طرح سه فوریتی اقدام متقابل ایران علیه آمریکا+جزئیات
    17 دی 1398 - 10:48
    شناسه : 164736
    0

    طرح ۳ فوریتی اقدام متقابل ایران علیه آمریکا با رای قاطع نمایندگان به تصویب رسید.

    پ
    پ

    1 - تصویب طرح سه فوریتی اقدام متقابل ایران علیه آمریکا+جزئیات -

    به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز سه‌شنبه کلیات و جزییات طرح سه فوریتی اقدام متقابل علیه آمریکا را به تصویب رساندند.

    ۲۳۳ نماینده حاضر در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی همگی به این طرح سه فوریتی رای دادند.

    ابتدا سه فوریت این طرح و سپس کلیات و جزییات آن به رای گذاشته و تصویب شد. پس از تصویب این طرح نمایندگان شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

    در ماده (۱) قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا مصوب ۳/۲/۹۸ ، «عبارت کلیه اعضای پنتاگون و شرکتها و مؤسسات وابسته و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، قبل از عبارت «فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت کام)، نیروها و سازمانها و یا نهادهای تحت اختیار این فرماندهی اضافه می شود.

    بر اساس ماده ۲ این طرح در ماده (۴) قانون، عبارت «کلیه اعضای پنتاگون و شرکتها و مؤسسات وابسته و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» قبل از عبارت «فرماندهان ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت کامه) اضافه می شود.

    همچنین در ماده ۳ این طرح آمده است که دولت موظف است جهت تقویت بنیه دفاعی نیروی قدس سپاه پاسداران مبلغ دویست میلیون یورو از طریق صندوق توسعه ملی در اختیار این نیرو قرار دهد.

    photo 2020 01 07 09 11 20 - تصویب طرح سه فوریتی اقدام متقابل ایران علیه آمریکا+جزئیات -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.