پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همه ظرفیت ها و زیرساخت های شهرستان آستانه اشرفیه آماده برگزاری انتخابات پرشور است
    18 دی 1398 - 0:11
    شناسه : 164805
    0

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: همه ظرفیت ها و زیرساخت های شهرستان آستانه اشرفیه آماده برگزاری انتخابات پرشور، رقابتی و بر اساس آنچه قانون مشخص کرده است می باشد.

    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ یونس محمودی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توجه به قانون در برگزاری این انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و ضروری است تا  در تمام تصمیم گیری ها و فرآیندهای انتخاباتی رعایت این اصل مورد دقت و توجه قرار بگیرد.

    محمودی - همه ظرفیت ها و زیرساخت های شهرستان آستانه اشرفیه آماده برگزاری انتخابات پرشور است - آستانه اشرفیه

     فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: بر اساس دستورالعمل های ارسالی برخی از مراحل اخذ رای از جمله احزار هویت به صورت الکترونیکی برگزار می شود که باید همه خطوط ارتباطی و کانال های تلفن همراه به صورت آماده در اختیار اعضای برگزاری انتخابات قرار گیرد.

     فرماندار و رییس حوزه انتخابیه شهرستان آستانه اشرفیه خاطر نشان کرد: همه اعضای حوزه انتخابیه شهرستان تعامل سازنده و دو طرفه بر اساس آنچه قانون مشخص کرده است را با هیات های سه گانه اجرایی و بازرسی و نظارت داشته باشند.

    وی حضور حداکثری مردم در این انتخابات را نشانه اقتدار و عزت انقلاب اسلامی عنوان و  تاکید کرد : باید بکوشیم تا بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه فراهم شود و به این منظور از تمامی امکانات موجود در منطقه بهره خواهیم برد.

    محمودی صیانت از آرای مردم و عمل به قانون را از وظایف مهم عوامل برگزار کننده انتخابات و اعضای حوزه انتخابیه این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: همچنین انتظار می رود تا کلیه مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان با رعایت اصل بی طرفی ، برای برگزاری یک انتخابات پرشور مشارکت کنند.

    IMG 9940 1 - همه ظرفیت ها و زیرساخت های شهرستان آستانه اشرفیه آماده برگزاری انتخابات پرشور است - آستانه اشرفیه

     نماینده عالی دولت در شهرستان از همه اعضا خواست با توجه به حساسیت این انتخابات نسبت به ترغیب مردم برای حضور با شکوه و انتخاب اصلح بر اساس معیارهای ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری اقدام مفید و موثر انجام دهند.

     در ادامه معاونین فرماندار و روسای کمیته های هفت گانه ستاد انتخابات فرمانداری نکته نظرات و پیشنهادات خود را برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان نمودند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.