چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41516 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • داوطلبان انتخابات مجلس در مراسم دهه فجر استفاده نشوند
    18 دی 1398 - 23:56
    شناسه : 164905
    0

    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تأکید کرد: برای پیشگیری از ایجاد شبهه در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر از داوطلبان انتخابات مجلس استفاده نشوند.

    پ
    پ

    مجتبی اشجری - داوطلبان انتخابات مجلس در مراسم دهه فجر استفاده نشوند -

    حجت‌الاسلام مجتبی اشجری شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات استانداری گیلان با بیان اینکه این سازمان در مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر تأکید دارد، اظهار کرد: بارزترین ویژگی انقلاب، مردمی بودن است و اگر چه دولت از این برنامه‌ها حمایت می‌کند اما دولتی نیستند.

    حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های دهه فجر را باید از مرکز استان به داخل شهرستان‌ها و روستاها ببریم، گفت: هدف این است که در این ایام دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شده تا نقشه‌های دشمن مبنی بر ناامید کردن ملت خنثی شود.

    وی با اشاره به نقش اثرگذار حوزه و دانشگاه در زمینه پاسخگویی به شبهات و ارائه جواب قانع کننده به جوانان، بیان کرد: عملکرد ما در فضای مجازی خوب نیست لذا باید در این فضا با بهره‌گیری از دانشگاهیان با شبهات مطرح شده توسط ضدانقلاب مقابله کنیم.

    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نباید تنها روی بالا رفتن عدد پروژه‌های افتتاح شده تمرکز کنیم، گفت: این پروژه‌ها باید در شأن ایام دهه فجر باشد و اگر بتوانیم در این دهه خدمات رایگان مانند ارائه خدمات بهداشتی در روستاهای محروم به افراد داشته باشیم اثرگذار است.

    وی با تاکید بر عدم استفاده از داوطلبان مجلس در مراسم افتتاح پروژه‌ها به‌عنوان سخنران، افزود: پیشنهاد می‌کنیم که هیچ نماینده مجلسی در برنامه‌های دهه فجر به‌عنوان سخنران دعوت نشود تا شبهه‌ای ایجاد نشود.

    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با گله‌مندی از غربت ۶۳ شهید انقلاب استان گیلان که در کل استان محل شهادت مشخصی دارند، اظهار کرد: دیدار با خانواده این شهدا در ایام دهه مبارک فجر در شناساندن این قهرمانان ملی به مردم مؤثر است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.