شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41369 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رسانه ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسترسازی کنند
    22 دی 1398 - 15:16
    شناسه : 165106
    0

    فرماندار آستانه اشرفیه گفت: رسانه های این شهرستان بسترلازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنند.

    پ
    پ

    156886997 - رسانه ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسترسازی کنند - آستانه اشرفیه

    یونس محمودی روز یکشنبه در نشستی که با حضور خبرنگاران و اعضای شورای تامین این شهرستان در محل فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد، انتخابات را به عنوان رخدادی بزرگ و تاثیر گذار در عرصه های سیاسی و اجتماعی کشور دانست و اظهار داشت : رسانه ها به عنوان رکن اصلی اطلاع رسانی در زمینه آگاهی بخشی به جامعه، نقشی مهم و انکارناپذیر دارند و باید از ظرفیت آنان برای برگزاری یک انتخابات پرشور استفاده شود.

    وی آماده سازی افکار عمومی جامعه برای حضوری حداکثری در انتخابات را از وظایف مهم رسانه ها و خبرنگاران متعهد دانست و افزود : فعالیت مناسب و شفاف رسانه ها موجب تحکیم و مقبولیت بیشتر نظام در جامعه می شود، ضمن آنکه به واسطه حضور فعالان رسانه ای، بسیاری از هجمه ها و تهاجمات فرهنگی بدخواهان نظام در فضاهای مجازی از بین خواهد رفت.

    وی با اشاره به نقش قلم خبرنگاران در ایجاد همدلی و وفاق ملی در کشور گفت: صداقت و تعهد کار خبرنگاران در ارائه درست حقایق جامعه، موجب همدلی بیشتر مردم و مسئولان و در نهایت استحکام بیشتر نظام خواهد شد.

    محمودی با تاکید بر اصل بی طرفی رسانه ها در انتخابات نیز اظهار داشت : انتظار می رود خبرنگاران این شهرستان نهایت بی طرفی را در مقابل کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشند و فضا را برای برگزاری یک انتخابات سالم و رقابتی آماده کنند.

    وی حفظ حرمت افراد را در انتخابات ضروری دانست و عنوان کرد : دوری از افراط و تفریط و حفظ کرامت افراد از مهمترین مسائلی است که باید همه ما در برگزاری یک انتخابات سالم مورد توجه قرار دهیم.

    محمودی در ادامه برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم در دوم اسفندماه را از مهمترین وظایف و عملکرد اعضای شورای تامین و عوامل انتخاباتی این منطقه عنوان کرد و گفت: ایجاد امنیت برای برگزاری یک انتخابات سالم بر پایه رفاقت و رقابت از دیگر اهداف عوامل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان است.

    به گفته محمودی، به منظور حفظ آرای عمومی اجازه نمی دهیم هیچ فرد یا افرادی در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خللی ایجاد کند و تمامی عوامل برگزاری انتخابات و اعضای شورای تامین در این منطقه خود را پاسدار حق قانونی مردم می دانند.

    دادستان شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کشور ما در آستانه یک حماسه بزرگ دیگر در دوم اسفندماه قرار دارد، گفت

    : انتخابات یکی از ارکان اصلی و خط قرمز نظام ماست و همه ما در جهت حفظ آراء مردم نقش مهمی بر عهده داریم.

    مجید تاج الدینی با اشاره به نقش رسانه ها در برگزاری یک انتخابات پرشور اظهار داشت: خبرنگاران باید با عملکرد صادقانه و بی طرفانه خود در انعکاس اخبار و اطلاعات موجب تقویت روند برگزاری انتخابات شوند و از انعکاس مطالبی که بر اختلاف و جدایی در جامعه دامن بزند پرهیزکنند.

    وی با بیان اینکه مطالب خبرنگاران باید بستر حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کند، افزود: فضای انتخابات نباید به فضایی برای تسویه حساب های شخصی تبدیل شود، از این رو انتظار می رود کلیه خبرنگاران و رسانه ها از انتشار مطالب خلاف و غیرشئون اسلامی پرهیز کنند.

    وی امانتداری، صداقت در گفتار را از ویژگی های رسانه های متعهد دانست و اظهار داشت : با ایجاد امیدواری، زمینه حضور حداکثری مردم را در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم.

    در ادامه این نشست خبرنگاران شهرستان آستانه اشرفیه نیز ضمن اعلام آمادگی خود برای مشارکت در برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم در دوم اسفندماه به بیان برخی مسائل و نیز نظرات و دیدگاه های خود پیرامون موضوع پرداختند.

    شهرستان آستانه اشرفیه با حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت در شرق گیلان واقع شده است.

    لنگرود

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.