پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واکنش یک فعال صنعت چای به ادعای وجود سموم در چای لاهیجان
    24 دی 1398 - 11:30
    شناسه : 165178
    1

    یک فعال قدیمی صنعت چای در شمال کشور می‌گوید که که باغات چای در شمال کشور سم پاشی نمی‌شوند و ادعای مطرح شده توسط یک مقام بهداشت درباره آلوده بودن چای لاهیجان به باقیمانده سموم و آفت درست نیست.

    پ
    پ

    چای - واکنش یک فعال صنعت چای به ادعای وجود سموم در چای لاهیجان - چای لاهیجان

    یک فعال قدیمی صنعت چای در شمال کشور می‌گوید که که باغات چای در شمال کشور سم پاشی نمی‌شوند و ادعای مطرح شده توسط یک مقام بهداشت درباره آلوده بودن چای لاهیجان به باقیمانده سموم و آفت درست نیست.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک روز یکشنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده در اراک اعلام کرد که چای لاهیجان آزمایش شده در این شهر در تیرماه سال ۹۸ به باقمیانده سموم و آفات آلود بوده است.

    در پی انتشار این خبر، نعمت یاورزاده، فعال قدیمی صنعت چای در شمال کشور با تکذیب این ادعا به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین اینگونه توضیح داد: چنین چیزی ممکن نیست و باغات چای در شمال کشور به هیچ عنوان سم پاشی نمی‌شوند. زیرا آفتی که با سم از بین برود در باغ چای وجود ندارد و این ادعا درست نیست.

    با این توضیح رییس اسبق سندیکای کارخانجات چای کشور باید دید ادعادی مطرح شده در اظهارات رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بر چه پایه و اساسی بوده است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین سازمان چای به عنوان متولی اصلی و دولتی چای کشور هنوز نسبت به این ادعا واکنشی نشان نداده است.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “واکنش یک فعال صنعت چای به ادعای وجود سموم در چای لاهیجان”
    1. سخن آقای یاور زاده صحیح نیست چرا که نه ایشان نه ماموران سازمان چای نظارتی بر تک تک باغات چای ندارند. تازه مگر در باغات شرق گیلان چای و مرکبات توامان کشت نمی شود مگر درختان مرکبات را سم پاشی نمی کنند. مثل این که نادرست گویی و پوشاندن حقایق به یک اصل در این کشور تبدیل شده است.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.